رفت و آمد بازیکنان در بین تیم‌های بالایی جدول ادامه دارد و در جدیدترین آن سعادت حردانی از استقلال به سپاهان پیوسته است.

به گزارش همشهری آنلاین نقل و انتقالات امسال در فوتبال ایران شرایط خاصی را دنبال می‌کند و بازیکنان بزرگی بین تیم‌های بزرگ جابه‌جا شده‌اند. از حضور مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر در تراکتور و خرید میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی و رامین رضاییان توسط استقلال و پیوستن ایوب العملود و مهدی عبدی به پرسپولیس.

در این بین اما سپاهان به جای خریدهای پر سر و صدا به سراغ خرید بازیکنان جوان‌تر رفته، جواد آقایی‌پور، مهدی لیموچی، محمد امین حزباوی و سعادت حردانی بازیکنان جوان عضو تیم ملی هستند که ترجیح دادند به جای پیوستن به سرخابی‌ها راه خود را در اصفهان دنبال کنند و علاوه بر این بازیکنان محمدمهدی محبی از رفسنجان به این تیم آمد.

علاوه بر سعادت حردانی که در فولاد خوزستان و استقلال سابقه همکاری با نکونام را داشت و ترجیح داد دیگر شاگرد او نباشد، محمدامین حزباوی و مهدی لیموچی نیز دو بازیکنی هستند که در فولاد شاگرد سرمربی کنونی استقلال بودند.

مهدی لیموچی که هیچگاه در فولاد توسط نکونام به کار گرفته نشد و پس از یک فصل به پیکان رفت و درخشید و اکنون نیز علاقه چندانی به تکرار آن روزها ندارد و محمدامین حزباوی که پس از جدایی از السد با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس مواجه شد اما در نهایت رنگ زرد را انتخاب کرد.