تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

پسری جوان که در عالم مستی، با جوان سبزی فروش چشم در چشم شد و می خواست با چاقو ضربه ای به وی بزند، به اشتباه جان دوستش را گرفت.    

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: شامگاه بیست و هفتم اردیبهشت امسال گزارش یک درگیری در محدوده چهارراه مختاری به پلیس اعلام شد. وقتی ماموران در محل حادثه حاضر شدند، به تحقیقات میدانی پرداختند و متوجه شدند که درگیری مقابل سوپرمارکت و میان چند نفر رخ داده است. در جریان این درگیری، جوانی ۱۸ ساله هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است. کارآگاهان در ادامه به بررسی تصاویردوربین های مداربسته پرداختند و عامل جنایت را شناسایی کردند. وی در جنوب پایتخت دستگیر شد و اگرچه در بازجویی های اولیه قتل را انکار می کرد اما وقتی تصاویر ثبت شده در دوربین مداربسته را دید ناچار شد به قتل اعتراف کند و گفت آن شب می خواسته به فرد دیگری ضربه بزند اما چون در عالم مستی بوده، به اشتباه دوستش را هدف قرار داده است.

متهم به قتل گفت: آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و اصلا حالت عادی نداشتم. با چند نفر از دوستانم بودیم و در خیابان ها می چرخیدیم تا اینکه تصمیم گرفتیم از سوپرمارکتی که در خیابان مختاری بود، سیگاری بخریم. در مقابل مغازه، پسری را دیدم که بساط سبزی فروشی پهن کرده بود. ناگهان با او چشم در چشم شدم. همین موضوع ساده، ‌باعث عصبانیت من شد و با جوان سبزی فروش درگیر شدم. چون حالت عادی نداشتم، چاقویی از جیبم بیرون آوردم و می خواستم یک ضربه به او بزنم اما به اشتباه، چاقو را به گردن دوستم خودم زدم و باعث مرگ وی شدم.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: متهم پس از اعتراف به قتل، روانه زندان شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.