تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

منبر فقط جای سخنرانی یا مداحی نیست؛ بلکه می‌تواند سرآغاز کمک به مردم باشد آن هم با چند تلفن ساده. ماجرا از این قرار است که سخنران آماده بود برای خواندن روضه عطش.

به گزارش همشهری آنلاین، شب هفتم‌ ماه محرم بود و مسجد جای سوزن انداختن نبود. مردم نجیب اهالی محله فلکه سیدجاسم و بهزیستی اهواز خسته از قطعی‌های مکرر آب آمده بودند برای عزاداری که یک اتفاق باعث شد آن شب مجلس حال و هوای دیگری بگیرد و در کنار روضه و موعظه، روحانی مجلس پیگیر مشکل مردم شود و بالای منبر، پای شهردار و مدیرکل آبفا را هم به مجلس باز کند.

این اتفاق با ورود حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه و استاد شبکه تربیتی صالحین خوزستان به مجلس آغاز شد و گفت چرا یک‌ماه است که مشکل هنوز حل نشده؟ امام جمعه اهواز بالای منبر شروع کرد به پیگیری. به شهردار اهواز زنگ زد. تماس با مدیرکل آبفای استان خوزستان هم پیگیری بعدی بود. صدای مردم را شنید و همان لحظه به گوش مسئولان رساند. اینکه یک ‌ماه است مردم محدوده فلکه سیدجاسم و بهزیستی مشکل قطعی آب دارند؛ آن هم روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت. قرار شد همین منبر، منبری باشد برای پیگیری این مطالبه تا حل مشکل و تا باد چنین بادا.

بیشتر بخوانید: