پسر جوانی که دختر ۵ ساله دایی خود را با چاقو به قتل رسانده بود، کمتر ۳ ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز گفت: ۲۵ تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهر شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۲۴ ابوذر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد که در یک جمع خانوادگی پسری ۲۳ ساله ـ پس از درگیری لفظی با دایی خود بر سر اختلافات مالی ـ ناگهان با چاقو به وی حمله کرده و در این میان وقتی همسر دایی‌اش در حالی که دختر ۵ ساله خود را نیز در آغوش داشته جلو آمده، پسر جوان به او نیز حمله کرده و ناگهان چاقو به دخترکوچولو برخورد کرده و باعث قتل وی شده است.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی در کمتر از ۳ ساعت مخفیگاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز، مشکلات خود را برطرف کنند تا شاهد حوادثی این‌چنین دلخراش نباشیم.

منبع: ایران