همشهری آنلاین: سازمان سنجش اعلام کرد معترضان به نتایج کنکور تا 18 مرداد می‌توانند فرم تقاضای بررسی مجدد نتایج را پر کنند.

به گزارش مهر، معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کنکور که نسبت به نمره و یا درصدهای ارائه شده در کارنامه خود معترض هستند باید تا قبل از 18 مرداد ماه فرم تقاضای بررسی مجدد نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1388 را پر کنند.

ابراهیم خدایی ر با بیان اینکه این فرم در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است افزود: سازمان سنجش به سئوالات و اعتراضات داوطلبان در این زمینه حداکثر بین 7 تا 10 روز پاسخ می دهد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: علاوه بر این پاسخنامه 75 هزار نفر اول گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، تجربی و انسانی و 10 هزار نفر اول گروههای هنر و زبانهای خارجی فردا منتشر می شود که داطلبان می توانند نسبت به مشاهده آن و مقایسه با درصدهای اعلام شده توسط سازمان سنجش اقدام کنند.

وی افزود: همچنین در صورتی که داوطلبی دارای رتبه ای پائین تر از 75 هزار باشد می تواند فرم تقاضای بررسی مجدد نتایج اولیه آزمون را تکمیل کند و سازمان سنجش پاسخنامه این داوطلب را نیز منتشر می کند.

خدایی گفت: برخی داوطلبان نیز سئوالاتی درباره اطلاعات ثبت نامی، محل اخذ مدرک، استان بومی، معدل کتبی و سال تولد دارند که باید مغایرتهای مشاهده شده در این زمینه را تا 15 مردادماه از طریق پست پیشتار به سازمان سنجش ارائه دهند.