باشگاه العربی وقتی دید مدیران باشگاه پرسپولیس مدام در حال بالا بردن قیمت رضایتنامه عبدالکریم هستند حتی از قیمت آخرین پیشنهادی خود که یک میلیون‌وسیصدهزار دلار بود هم پایین آمد

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار بود تا با فروش عبدالکریم حسن با قیمت بیش از یک‌ونیم میلیون دلار هم درآمدزایی خوبی داشته باشد و هم اینکه سقف قراردادش بیشتر شود. ضمن اینکه این باشگاه برنامه‌ریزی کرده بود تا با این پول بتواند یحیی عطیه‌الله مراکشی را جذب و پول رضایتنامه علی قلی‌زاده را هم جور کند که شرایط به نفع این باشگاه پیش نرفت. از این جهت که باشگاه العربی وقتی دید مدیران باشگاه پرسپولیس مدام در حال بالا بردن قیمت رضایتنامه عبدالکریم هستند حتی از قیمت آخرین پیشنهادی خود که یک میلیون‌وسیصدهزار دلار بود هم پایین آمد و به قیمت یک میلیون دلار رسیدند.

این باشگاه حتی حاضر بود در دو مقطع نیز از اردوی پرسپولیسی‌ها در قطر در ازای این انتقال میزبانی کند. اما حرف آخر باشگاه قطری برای خرید حسن یک میلیون دلار اعلام شد و پنجشنبه‌شب آنها این موضوع را به همتایان خود در باشگاه ایرانی اعلام کردند. با شرایط موجود باشگاه پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز اینکه با همین یک میلیون دلار به فکر فروش حسن باشد. البته این باشگاه به یک میلیون‌وسیصد هزار دلار هم روز پنجشنبه راضی شد ولی باشگاه قطری از موضع خود عقب‌نشینی کرد. در شرایط فعلی رضا درویش شاید مجبور شود حسن را با قیمت یک میلیون دلار به باشگاه العربی بفروشد. در غیر این صورت نه ماندن حسن بی‌انگیزه دردی از پرسپولیس دوا می‌کند نه اینکه این باشگاه پولی برای خرید بازیکنان بهتر در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت. ضمن اینکه سقف قرارداد باشگاه هم به مشکل خواهد خورد. در کل باید گفت عبدالکریم حسن قرار بود گره‌گشای خیلی از مشکلات پرسپولیس باشد اما تعلل مدیریت این باشگاه در فروش او هم باعث عقب‌نشینی قطری‌ها شده و هم اینکه یحیی عطیه‌الله جانشین او نیز از پرسپولیس دور شد.