حدود دو هفته پیش خبر شکایت احتمالی آرتور کوین یامگا از باشگاه استقلال شرایط جدیدی برای مدیران فعلی این باشگاه به وجود آورد. 

به گزارش همشهری آنلاین، پس از انتشار گزارشی در رابطه با عدم پرداخت به موقع مطالبات آرتور کوین یامگا و موضوعی که از سوی مدیر برنامه این فوتبالیست مطرح شد به نظر می‌رسید که این باشگاه سعی دارد در تعامل با فوتبالیست فرانسوی خودش شرایط ایجاد کند که مشکلات با خوبی و خوشی به پایان برسد اما ظاهراً هنوز اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده است.

اخبار رسیده از هافبک فرانسوی استقلال که در این تیم از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شدید شده و شاید دیگر نتواند به شکل حرفه‌ای فوتبالش را ادامه بدهد اکی از آن است که پس از بروز مشکلات مالی در هفته‌های گذشته پیرو برپایی انتخابات ریاست جمهوری و مسائلی از این دست -درست در برهه‌ای که به مدت ۱۰ روز وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال با یک توقف ناگهانی مواجه شد- موضوع پرداخت بدهی استقلال به یامگا هم پشت گوش افتاد.

اخبار رسیده حاکی از آن است که این بازیکن که قرار بود با حضور در تهران به صورت نقدی و حضوری مطالباتش را دریافت کند فعلاً پیامی در این باره دریافت نکرده و یا اگر صحبتی مطرح شده وعده برای روزها و هفته‌های آینده بوده است.

از این رو مدیر برنامه یامگا در پیامی جدید که به باشگاه استقلال فرستاده در این باره هشدار داده که آماده شکایت از باشگاه استقلال است و در این باره برای احقاق حقوق موکلش یعنی یامگا از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

اما از سوی دیگر یامگا که به شدت به تیم استقلال و هوادارانش علاقه‌مند است در این زمینه از مدیر برنامه‌هایش خواسته همچنان تا چند روز دیگر به باشگاه استقلال مهلت بدهد. گفته می‌شود او که شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات را درک کرده و نمی‌خواهد باشگاه از این نظر متضرر باشد مهمترین عامل برای جلوگیری از وکیلش برای شکایت بوده وگرنه قرار بوده دوشنبه هفته پیش یعنی در اولین روز هفته میلادی وکیل این بازیکن از استقلال بابت عدم پرداخت به موقع مطالباتش شکایت کند.

منبع: خبرورزشی