رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از شهرداری تهران برای افتتاح پروژه‌های عمرانی متعدد تقدیر کرد.

همشهری آنلاین - محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران در صد و سی و چهارمین پویش افتخار و امید ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران افتتاح مجموعه ورزشی قائم گفت: ۱۷ سال از کلنگ زنی می‌گذرد و کار ساخت طول کشیده و در دورهای کار متوقف شد.
او با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده مردم از زحمت کشان این پروژه ممنونم گفت: این ظرفیت برای استفاده از جوانان است که در شهرداری جواب داده است و امروز به نتیجه رسیده است.
آخوندی تصریح کرد: ما وظیفه ای جز تلاش برای رفع مشکلات شهر نداریم. اگر به جای این کار و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات تهران کار دیگری کردیم اشتباه است. البته از هر نوع قصور عذرخواهی می‌کنم. اگر من مشغول کار دیگری بودم کارم ایراد و اشکال دارد. اگر ایجاد اختلاف کردم کارم به نتیجه نخواهد رسید. کار عمرانی و زیرساختی بسیاری در این شهر درحال انجام است. اگر مجموعه بزرگ این چنین افتتاح شده و فردا بگویند کاری نشده توجهی به تخریب‌هاشان نخواهیم کرد. این همه آسفالت ریخته چطور می‌گویند کاری نشده است؟ در نیمه دوم ۱۴۰ بودجه ۴۸ هزار میلیاری تومانی تصویب شد که با اصلاحیه به ۳۷همت رسید.
به گفته آخوندی امروز بودجه تهران به ۱۵۱ همت رسیده است یعنی طی این دوره کم ۵ برابر شده و این چیزی جز با تلاش مناطق نبوده است. در بخش ارزش افروده از ۷ همت تعریف شده ۲۲همت محقق شد که کار بزرگی بود و با کمک شهید رییسی محقق شد. امسال ۱۵۱ همت کار برای تهران تعریف شده است. در برخی مناطق افزایش ۱۰۰ درصدی داشته ایم.
این عضو شورای شهر تصریح کرد: مردم از دعوا و حرف خسته شده‌اند خدمت خالصانه می‌خواهند و وظیفه ما کار و تلاش برای آنهاست.

بیشتر بخوانید: مجموعه ورزشی قائم تا دقایق دیگر افتتاح می‌شود

منبع: همشهری آنلاین