به تازگی تصاویری تازه از علی قربان زاده بازیگر فیلم های جوان پسند اواخر دهه هفتاد، توسط سامان سالور کارگردان منتشر شده که این عکس ها واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

همشهری آنلاین: بعد از دهه ۶۰ در دهه ۷۰ و با اکران «عروس» بهروز افخمی و بازی نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب ستاره به معنای واقعی خود در سینمای بعد از انقلاب ظهور کرد. در آن سال ها فیلم هایی که کریمی بازی می کرد با استقبال گسترده مخاطبان روبرو می شد و او به ستاره آن سال ها تبدیل شد، نیمه دهه ۷۰ ترافیک ستاره سازی در سینما بالا گرفت، از لیلا حاتمی و هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن تا در سال های پایانی این دهه بهرام رادان، مهناز افشار و محمدرضا گلزار وارد سینما شدند و محبوب شدند.
در دهه ۸۰ چهره های دیگری نیز به سینما آمدند بازیگران جوانی چون ترانه علیدوستی، باران کوثری، نگار جواهریان پا به میدان گذاشتند. در دهه ۸۰ هر از گاهی چهره هایی را می توان یافت که مقطعی در چارچوب یک ستاره ظاهر شدند، از شهاب حسینی و حامد بهداد و امین حیایی تا مهتاب کرامتی. الناز شاکردوست هم در مسیری پیش می رفت که با وجود فیلم های پرفروشی در کارنامه اش تبدیل به یکی از ستاره های سینما شود. همه این بازیگران در حال حاضر هم به کار خود چه در سینما و یا شبکه نمایش خانگی و روی صحنه تئاتر به کار خود ادامه می دهند. اما در کنار این بازیگران؛ بازیگران جوان دیگری هم بودند که بیشتر فعالیتشان در تلویزیون بود. بازیگران جوانی که به لحاظ چهره مقبولیت در میان جوانان آن زمان داشتند. اما این بازیگران چه در عرصه تصویر و نمایش نتوانستند فعالیت خود را ادامه دهند. حضورشان جلوی دوربین خیلی کمتر شده است.


به تازگی تصاویری تازه از علی قربان زاده بازیگر فیلم های جوان پسند اواخر دهه هفتاد، توسط سامان سالور کارگردان منتشر شده که این عکس ها واکنش های زیادی را به دنبال داشت.
این بازیگر ۴۵ ساله با فیلم سینمایی «سیاووش» سامان مقدم وارد سینما شد. این بازیگر آبادانی در دهه ۸۰ بیشتر فعالیت را داشت و در دهه ۹۰ هم بار دیگر با سامان مقدم در نهنگ عنبر همکاری داشت.آخرین بازی اش در تلویزیون به سال ۱۳۹۷ و حضور در سریال «دیوار به دیوار» بر می گردد. این بازیگر با سریال «داستان یک شهر» اصغر فرهادی وارد تلویزیون شد. «مدار صفر درجه»، «نون و ریحون»، «شمس العماره» و... از دیگر سریال هایی بود که قربان زاده در آن بازی کرده است.
پویا امینی، سروش گودرزی، ایمان اشراقی از دیگر بازیگران جوان و خوش چهره آن زمان بودند که یا مهاجرت کردند و یا حضورشان خیلی کمتر شد.

منبع: همشهری آنلاین