علی صدرزاده، تحلیلگر مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، تا آنجا که می‌توانست برای رژیم صهیونیستی ماله کشی کرد اما غافل از اینکه سخنگوی فارسی‌زبان ارتش اسرائیل خلاف اظهارات او را عنوان می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین ایران نوشت: صدرزاده در پاسخ به سؤال مجری برنامه که از او در خصوص حمله یمنی‌ها به اسرائیل پرسیده بود، اگرچه گفت که این حمله، تنها حمله یک پهپاد نبوده بلکه ۴ پهپاد و یک موشک بالستیک بوده است که همه اینها توانستند که پدافند هوایی را خنثی کنند، اما برخورد پهپاد به یکی از آپارتمان‌ها را رد می‌کند و می‌گوید: یکی از این پهپادها که می‌گویند خیلی هم بزرگ بوده و ساخت ایران هم بوده در هوا منفجر شده است. یعنی به جایی برخورد نکرده و قطعات انفجاری آن در هوا به جاهای مختلف از جمله به یک آپارتمان اصابت کرده است.

در همین برنامه کمال پنحاسی سخنگوی فارسی‌زبان ارتش اسرائیل، خلاف صحبت‌های کارشناس ایرانی را مطرح کرد و گفت که این پهپاد به یک آپارتمان اصابت کرده است. او گفت: یک پهپاد از سوی یمن به سوی اسرائیل پرتاب شد و با اصابت به یک آپارتمان مسکونی باعث کشته شدن یک شهروند و زخمی شدن ۸ نفر دیگر شد.

منبع: ایران