جوانی که همراه دوستش برای شکار به کوه‌های اطراف فیروزآباد رفته بود، هدف شلیک گلوله قرار گرفت و جان باخت.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در استان فارس اظهار داشت: شامگاه جمعه گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای تابعه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأمورین در محل حاضر شدند و در بررسی مشخص شد فردی ۲۹ ساله به همراه دوستش برای شکار به سمت کوه‌های اطراف رفته بودند که بنا به دلائل نامعلومی بر اثر تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی توسط دوستش به قتل رسیده و متهم نیز از محل متواری شده است.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: با بررسی‌های به‌ عمل آمده و اقدامات خاص پلیسی، قاتل در کمتر از ۴ ساعت حین فرار به سمت کوه‌های اطراف دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری تک‌لول نیز کشف شد. متهم در بازجویی اولیه به قتل دوستش اعتراف و عنوان کرد این حادثه کاملا سهوی و ناخواسته بوده است.

رئیس پلیس شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه پلیس به‌شدت با شکارچیان غیرمجاز و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند و هیچ‌گونه مماشاتی با آنها نخواهد داشت، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: ایران