کارگردان فیلم «ناطور» گفت: در جلسه تهیه‌کنندگان می‌گفتند یکی از فیلم‌سازان کمدی، هفته‌ای یک پروانه ساخت درخواست می‌کند، موضوع فیلم‌های او هم عمدتا درباره خوانندگان پیش از انقلاب است.

به گزارش همشهری آنلاین، ‌بیژن میرباقری درباره وضعیت اکران فیلم ناطور گفت: همچنان شرایط را برای اکران مناسب نمی‌بینیم، اما چاره‌ای جز اکران آن نداریم، فعلا در حال مذاکره هستیم و احتمالا نوروز سال آینده ناطور را اکران می‌کنیم.

میرباقری با بیان اینکه فیلم‌های کمدی راه را برای دیده‌شدن باقی فیلم‌ها بسته‌اند، گفت: در جلسه تهیه‌کنندگان می‌گفتند «یکی از فیلم‌سازان کمدی، هفته‌ای یک پروانه ساخت درخواست می‌کند» موضوع فیلم‌های او هم یا مرتبط با پیش از انقلاب است یا اگر هم نباشد به گونه‌ای با آن ارتباط پیدا می‌کند؛ عمدتا هم درباره خوانندگان پیش از انقلاب است.

این تهیه‌کننده توضیح داد: اگر سال آینده هنر و تجربه‌ای باقی بماند، قصد داریم فیلم ناطور را سال آینده در این گروه اکران می‌کنیم. ناطور یک فیلم تجربی در قالب ملودرام عاشقانه است که از سال ۱۴۰۰ فرآیند تولید آن طی شده است. فیلم داستان عاشقانه‌ای را در یک جاده روایت می‌کند.

تهیه‌کننده فیلم سردباد درباره اکران این فیلم نیز گفت: سردباد از سال گذشته آماده اکران شده است. در حال حاضر نیز روال حضور در جشنواره های خارجی را طی می‌کند.

سردباد نیز به تهیه‌کنندگی مشترک بیژن میرباقری و آرش شجاعی، تابستان و پائیز ۱۴۰۱ جلوی دوربین رفته است. فیلم‌نامه سردباد به صورت مشترک توسط پیمان اسماعیلی و محمد اسماعیلی بر اساس داستان کوتاهی از کتاب برف و سمفونی ابری نوشته شده است.

سردباد داستان سه کوهنورد حرفه‌ای است که در جریان صعود زمستانی مفقود می‌شوند و پلیس معتقد است که قتلی اتفاق افتاده است.

حمیدرضا آذرنگ، مجید آقاکریمی، خسرو احمدی، ماهور احمدی، نازنین احمدی، پاوان افسر، محمد حیدری، میثم دامن‌زه، توماج دانش‌بهزادی، کوروش سلیمانی، مهرداد ضیائی، ابراهیم عزیزی، محمدرضا غفاری، نادر فلاح، بابک کریمی، حامد کمیلی و مهران نائل در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

منبع: ایرنا