با پایان مهلت داده شده و به دنبال اخطارهای قبلی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اسامی اداراتی که مصرف برق خود را کاهش ندهند، از ابتدای مرداد برای آگاهی عموم شهروندان منتشر می شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: به دنبال اخطارهای متعدد داده شده به ادارات پرمصرف و پایان مهلت تعیین شده؛ از ابتدای مرداد اسامی مشترکان اداری که مصوبه ابلاغی هیات وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق را رعایت نکرده و مصارف برق خود را کاهش نداده اند علاوه بر معرفی به مراجع ذیربط، برای آگاهی عموم شهروندان نیز منتشر خواهد شد.

بنابراین گزارش روز یکشنبه ٣١ تیر ماه نیز چندین دستگاه اداری پرمصرف کشوری و استانی به دلیل عدم رعایت مصوبه هیات دولت، مشمول قطع برق شدند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از عمده مشترکان اداری که همکاری مناسبی در کاهش مصرف برق داشته و بر اساس داده های حاصل از کنتورهای هوشمند منجر به کاهش ۱۵۰ مگاواتی مصرف برق پایتخت شده اند از عموم هموطنان درخواست می کند با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق به حفظ پایداری شبکه برق کشور کمک کنند.

همچنین با توجه به بار قابل ملاحظه مصرف برق در بخش تجاری، ضروری است صاحبان اصناف و مشترکان بزرگ تجاری شهر تهران نیز با کاهش مصارف مازاد و استفاده از مولدهای اضطراری برق در ساعات ١١ تا ١٧ در مراکز بزرگ تجاری، همراه خادمان صنعت برق در کاهش بار شبکه توزیع برق باشند.

این گزارش می افزاید: وضعیت مصرف برق مشترکان بزرگ تجاری شهر تهران نیز با استفاده از کنتورهای هوشمند به صورت لحظه ای تحت نظارت کارشناسان این شرکت است.