گروه خودروسازی سایپا و سایپا دیزل در هفته جاری دو طرح فروش فوق‌العاده را اجرایی خواهند کرد؛ در هر دو طرح، مهلت ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا، در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه فروش فوق‌العاده وانت سایپا ۱۵۱ DA را از طریق فروش اینترنتی شرکت آغاز کرده است.

در این مرحله از فروش صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو، نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

موعد تحویل این وانت‌ها که با قیمت قطعی ۳۱۵ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان عرضه می‌شود، حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود و مهلت ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده است.

گروه خودروسازی سایپادیزل (به عنوان زیرمجموعه سایپا) در کنار این طرح فروش گروه سایپا، از هشت صبح فردا (دوشنبه یکم مرداد ماه)، طرح فروش فوری کشنده آرتا KX۵۲۰ ۴*۲ که به تعداد محدود نیز عرضه خواهد خواهد کرد و تا زمان تکمیل ظرفیت هم ادامه خواهد داشت.

طرح یاد شده که از محل سفارش‌گذاری سایپا با آپشن‌های کولردرجا، یخچال و مالتی مدیا است، از طریق شبکه نمایندگان و دفتر مرکزی سایپادیزل و صرفا جهت مصرف‌کنندگان نهایی، انجام می‌شود و این کشنده طی هفت روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.

قیمت این کشنده از سوی شرکت سایپادیزل شش میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان تعیین شده و در این طرح با قیمت قطعی عرضه می‌شود.

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپادیزل، طرح یاد شده فاقد سود مشارکت و انصراف بوده و جریمه تاخیر مطابق ضوابط سازمان حمایت از مصرف کننده با نرخ ۲.۵ درصد ماهیانه پرداخت می شود.

با توجه به الزام پلیس راهور امکان تحویل محصول بدون پلاک (کاردکس) وجود ندارد و در زمان تحویل محصول به نام مشتری نهایی فاکتور و پلاک خواهد شد. همچنین ثبت نام به‌صورت دستی با مراجعه حضوری و ارائه مدارک مشتری به دفتر مرکزی توسط مشتری عام یا کارگزار نمایندگی انجام می‌شود. رنگ محصول قابل عرضه سفید و اولویت تخصیص شاسی بر اساس زمان واریز وجه است.