حضور جمعی از بازیگران برای اکران خصوصی فیلم سینمایی «پول پارتی» ساخته سعید سهیلی در پردیس سینمایی باغ کتاب مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، اکران خصوصی فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد. در این مراسم جمعی از بازیگران نظیر، ‌امیر آقایی، هادی کاظمی و سمانه پاکدل، سینا مهراد، سعید سهیلی و پردیس نظریه حضور داشتند.

کمدی رمانتیک «پول و پارتی» روایتی از عشق و عاشقی‌های فراموش شده است از چهارشنبه ۳ مرداد اکران خود را توسط پخش شایسته فیلم و به سرگروهی پردیس ملت در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند و همزمان از پوستر این فیلم سینمایی نیز رونمایی شد.

در خلاصه داستان «پول و پارتی» به نویسندگی حسام سامری‌زاده، آمده است: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، آزاده زارعی و مهدی هاشمی با هنرمندی داریوش فرهنگ بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند و امیرحسین ساربان، شادی آهنگر، محمد متین محمدی، آریا نرج‌آبادی سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.