سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: امروز قرار است مهدی تاج و مهدی نبی جلسه‌ای را در سازمان وظیفه با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌کنند که نتایج آن در موعد مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، امیر مهدی علوی درمورد جلسه امروز استانداردسازی ورزشگاه‌ها، اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما بر این است که در روزهای چهارشنبه، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده نیز این روند ادامه داشته باشد. چهارشنبه از ساعت ۷ صبح در خدمت اهالی رسانه برای جلسات مربوط به ورزشگاه‌های ملوان، ذوب آهن و نساجی هستیم. برنامه هفته آینده را نیز متعاقبا اعلام می‌کنیم.

وی افزود: از اوایل تابستان مجموعه فدراسیون فوتبال با پایان لیگ و در شرایطی که مراحل نهایی جام حذفی در جریان بود، برنامه خود را به سمت توسعه و ترمیم کیفیت ورزشگاه‌ها اختصاص بدهد. هرچند این کار وظیفه فدراسیون نیست اما در دستور کار ما قرار گرفت و با همکاری رسانه‌های گروهی بیشتر جلسات پوشش داده شد.

سخنگوی فدراسیون اضافه کرد: از اهالی رسانه تشکر می کنم و فکر می‌کنم از ۲۵ مرداد که قطار فصل جدید لیگ به حرکت دربیاید، آنچه در این بخش انجام شد، دیده می‌شود. هرچند کافی نیست و باید این مسیر ادامه داشته باشد. ستاد استانداردسازی در طول لیگ هم فعال خواهد بود و داود رفعتی نیز دبیر آن است. لیگ یک هم در نوبت بعدی اولویت است.

علوی خاطرنشان کرد: درمورد بازیکنان مشمول هم باید نکته‌ای را بگویم. امروز قرار است مهدی تاج و مهدی نبی جلسه‌ای را در سازمان وظیفه با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌کنند که نتایج آن در موعد مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: آنا