وزیر فرهنگ و ارشاد در واکنش به ادعای استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت گفت: برادرزاده من فارغ التحصیلی دانشگاه شهید بهشتی در داروسازی و متخصص اقتصاد دارو است، اکنون با این پست جدید تنزل پیدا کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی گفت: برادرزاده من فارغ التحصیلی دانشگاه شهید بهشتی در داروسازی و متخصص اقتصاد دارورست، سال‌ها در ایتام مسئول این بخش بوده است، از سال ۹۹ در سازمان غذا و دارو فعال است، مشاور رئیس سازمان غذا و دارو بوده است، اکنون با این پست جدید تنزل پیدا کرده است.

سجاد اسماعیلی،‌ سرپرست معاونت یک اداره‌کل شده است، در حالیکه ۳ سال است که مشاوری آن سازمان را بر عهده دارد، چون ۹ ماه این معاونت بلامتصدی بوده و نیاز به سرپرست داشته به او گفتند که سرپرستی را بر عهده بگیرد،‌ اما ببینید چه بداخلاقی مضحکی صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت یک اداره کل برای کسی که چندین سال مشاور آن سازمان بوده تنزل محسوب می‌شود،‌ اخلاق چیز خوبی است و به همه ما نسبت به التزام به آن توصیه شده است.

برخی شبکه‌های خبری کارشان همین است، می‌چرخند ببینند چه حرف منفی می‌توانند نسبت به دوستان دولت شهید رئیسی پیدا کنند،‌ آن را برجسته می‌کنند، کاری هم به سره و ناسره ندارند،‌ در حالیکه این کار حتما مسئولیت شرعی و قانونی دارد.

منبع: تسنیم