یکی از ویژگی‌هایی که در این دوره در جریان بوده، جامعیت نگاه مدیریت شهری نسبت به تمام مسائل است و توجه آنها به مسائل تهران تک‌بعدی نبوده است.

همشهری آنلاین: حسین حق‌وردی، نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی: بسیاری از اقداماتی که در شهرداری تهران صورت گرفته، آنطور که باید اطلاع‌رسانی نشده است. یکی از ویژگی‌هایی که در این دوره در جریان بوده، جامعیت نگاه مدیریت شهری نسبت به تمام مسائل است و توجه آنها به مسائل تهران تک‌بعدی نبوده است. در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی عمرانی و خدماتی کار صورت گرفته است. تعیین‌تکلیف بدهی‌های سنگینی که از دوره‌های قبلی باقی مانده بود، کار بزرگ این دوره محسوب می‌شود که معادل بودجه امسال کل شهر تهران است و ۲۰سال انباشته شده اما تعیین‌تکلیف و مشکلات بانکی نیز رفع شد. در مسائل اجتماعی نیز ساماندهی معتادان متجاهر صورت‌گرفته که قبلا در شهر دیده می‌شدند و بسیار انگشت‌شمار در شهر از آنها باقی مانده است.
در زمینه حمل‌ونقل نیز خرید وسایل نقلیه برقی صورت گرفته، حتی در بزرگراه‌هایی که در شهر ساخته شده نیز کار بزرگی است. همه اینها نشان از تحولی در مدیریت شهری تهران است که همه در حال رخ دادن است. درخصوص اعضای منتقد شورای شهر بحث کلی من این است که وقتی به‌عنوان جریان انقلابی دستاوردها را می‌بینیم چرا پاس گل به رقیب بدهیم؟ با عدد و رقم می‌شود مقایسه‌ها را انجام داد و دید که کار بزرگی صورت گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین