نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عمل به بیانات مقام معظم رهبری باعث هم‌افزایی فراگیر خواهد شد. ما نمایندگان شورا هم باید همدل و هم‌افزا باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ستون های اسلام ولایت است، اظهار کرد: به همین دلیل است که امام امت فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب تمام فتنه ها و طوفان ها را با امام پشت سر گذاشتیم، افزود: مقام معظم رهبری در اولین دیدار خود با نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نکات قابل توجهی را مطرح کردند که باید به آن توجه کرد.

سروری با بیان اینکه مجلس نباید دچار تشنج شود، یادآور شد: مطالبی که مقام معظم رهبری فرمودند مطالب اثرگذاری است.

نایب رییس شورا با بیان اینکه بنده با شناختی که از اعضا دارم، همه ۲۱ نفر را اعضای ولایی می دانم، گفت: من خیلی خوشحال هستم که دیروز نمایندگان مجلس به مدت ۱۰ ساعت از چند کلان پروژه تهران بازدید کردند و مباحثی که از قول آنها مطرح شد، نشان داد که تا چه میزان در انعکاس خدمات شورا و شهرداری کوتاهی کردیم.

وی ادامه داد: نشست نمایندگان مجلس و شورای شهر باید ادامه پیدا کند و بتوانیم از ظرفیت مجلس استفاده کنیم و مجلس نیز استفاده جدی از ظرفیت شهرداری و شورا داشته باشد. پیش قراول بیانات مقام معظم رهبری، حضور نمایندگان و بازدید آنها از پروژه ها بود که بتوانند پیشرفت ها را ببینند و به مردم امید دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: عمل به بیانات مقام معظم رهبری باعث یک هم افزایی فراگیر خواهد شد. ما نمایندگان شورا هم باید همدل و هم افزا باشیم. شهرداری نیز با پاسخگو باشد و با رعایت شأن نمایندگان، روابط مناسب و قوی با شورا برقرار کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا رئیس جمهور از اعضای شوراها دعوت کرده است که این نشست در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری شهر