سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران رفتار کاملا متفاوتی را نسبت به گذشته در جریان نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پیش گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات پیش فصل تیم‌های لیگ برتری در حالی ادامه دارد که مدعیان سنتی قهرمانی حضور پررنگی در نقل و انتقالات داشته و تمرینات خود را نیز زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کرده اند.

در بین آنها استقلال تهران با وجود اینکه تمریناتش را تنها با حضور پنج بازیکن آغاز کرد اما رفته رفته به تعداد شاگردان جواد نکونام اضافه شد تا سرمربی این تیم با خیال راحت تری کار را پیش ببرد.

او که در فصل گذشته، روزهای مشابه اینچنینی را قبل از شروع مسابقات تجربه کرده بود رفتاری کاملا متفاوت از خود به نمایش گذاشته است. نکونام بر خلاف فصل پیش هیچ مصاحبه حاشیه سازی در نقد رفتار مدیران باشگاه و تعلل آنها در جذب و تمدید قرارداد بازیکنان نمی‌کند.

او که به دلیل رفتارهای پر تنش نزدیک بود جایگاه سرمربیگری‌اش در استقلال را هم از دست بدهد حالا روندی کاملا متفاوت را پیش گرفته است تا باشگاه نیز با حل و فصل مشکلات مالی بازیکنان فصل گذشته در جذب نفراتی همچون رامین رضائیان، محمدحسین اسلامی، میلاد زکی پور، سامان فلاح و علیرضا کوشکی بتواند خیال نکونام را راحت کند.

سرمربی استقلال تهران که به نظر می‌رسد توصیه‌های اخلاقی را به خوبی پذیرفته است در گفت و گو با هوادارانی که مقابل درب ورودی محل تمرین این تیم می‌آیند تنها به گرفتن عکس یادگاری بسنده می‌کند و واکنشی نسبت به اتفاقات رایج نقل و انتقالاتی فوتبال ایران ندارد.

مدل متفاوت سرمربی استقلال تهران شاید باعث شود تکرار نتیجه‌های نسبتا مطلوب فصل گذشته او در سال جاری بیشتر به چشم آید و مسیر تحقق قهرمانی این تیم در فصل جدید را هموارتر از گذشته کند.

منبع: مهر