رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی پروژه‌های ارزشمندی هستند، گفت: درخواست ما این است که بازدید از این پروژه‌ها برای دانشجویان و دانش‌آموزان پس از آغاز سال تحصیلی صورت بگیرد، زیرا این طرح‌ها ارزش علمی بالایی دارند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ سیدمحمد آقامیری در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیروز ۲۳ نفر از نمایندگان مجلس از پروژه های پایتخت بازدید کردند، اظهار کرد: بازدید از پروژه ها از هفت صبح تا پنج عصر به طول انجامید که این حضور و بازدید قابل تقدیر است. هرچند حداقل باید یک هفته برای بازدید از این پروژه ها زمان صرف می شد. او افزود: توضیحات کاملی در خصوص پروژه ها در اختیار نمایندگان قرار گرفت. این ارتباط می تواند نقش مؤثری در ایجاد هماهنگی ها داشته باشد. اکثر نمایندگان متوجه شدند که چه اقداماتی انجام شده و از اطلاع رسانی درست در خصوص پروژه ها گلایه مند بودند.

آقامیری با بیان اینکه شهرداری باید اطلاع رسانی در مورد اقدامات داشته باشد، تصریح کرد: باید از توان صدا و سیما برای اقداماتی که صورت گرفته، استفاده کرد. یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد که نظر او در مورد شورا و شهرداری ۱۸۰ درجه تغییر کرده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران یادآور شد: تعدادی از نمایندگان تاکید داشتند که این اقدامات را در دیدارهای مردمی تشریح خواهند کرد. دو تن از نمایندگان نیز در برنامه تهران ۲۰ در مورد پروژه های شهر سخن گفتند.

او ادامه داد: برخی پروژه های عمرانی پروژه های ارزشمندی هستند و درخواست ما این است که بازدید از این پروژه ها برای دانشجویان و دانش آموزان پس از آغاز سال تحصیلی صورت بگیرد. این طرح ها ارزش علمی بالایی دارند. کارگروه فرونشست را در این دوره با حضور ۷۸ نفر از اساتید، کارگروه تاب آوری در برابر زلزله با حضور ۴۸ نفر از اساتید و کارگروه مهندسی ارزش در دوره ششم مدیریت شهری تشکیل شده که گزارش اقدامات آن ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری شهر