مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با تأکید بر تلاش شهرداری برای تحقق هوشمندسازی شرکت شهربان و حریم‌بان از خرید ۱۴۰۰ دوربین البسه برای شهربانان و حریم‌بانان از وزارت دفاع در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود رنجبریان در تشریح روند تحقق هوشمندسازی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: حریم شهر تهران با وسعتی حدود ۵۰۰۰ کیلومتر توسط استاندار تهران ابلاغ شده است که در بحث کنترل و رصد حریم شهر تهران، همکاری‌هایی با دانشگاه امام حسین (ع) و سازمان هوایی وزارت دفاع صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای این همکاری‌ها حریم دو ناحیه منطقه ۱۹ توسط پهپاد به صورت آزمایشی رصد گردیده و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ و هماهنگی‌ اداره کل حریم تمامی مساحت حریم پایتخت توسط پهپاد کنترل و رصد شود.

رنجبریان ادامه داد: در حقیقت بحث هوشمندسازی شرکت شهربان و حریم‌بان را از سال گذشته آغاز کردیم که در حوزه حریم این موضوع را به طور جد مورد توجه قرار دادیم؛ چرا که پایش کل حریم تهران با این تعداد نیرو امکان‌پذیر نبوده و می‌بایست حتما به صورت هوشمند انجام می‌شد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تأکید کرد: هوشمندسازی در حوزه نیروی انسانی نیز با خرید دوربین‌های البسه و خودرویی و راه‌اندازی آزمایشی آن دنبال شده است که به نتایج مطلوبی رسیدیم و در حال حاضر مقدمات خرید ۱۴۰۰ دوربین البسه از وزارت دفاع در حال اقدام است.

منبع: ایسنا