محسن المعادی در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: "از تیم‌های مصری، روسی و اروپایی تماس‌هایی دریافت کردیم. او از پرسپولیس اصلا نامی نیاورد.

به گزارش همشهری آنلاین همچنان نام یحیی عطیه‌الله به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت سمت چپ این تیم مطرح است. شب گذشته وکیل این بازیکن گفتگویی با رسانه مصری داشت که وب‌سایت أرم نیوز، در زیر به این اظهارات پرداخته و البته وکیل این بازیکن، نامی از پرسپولیس در میان تیم‌های خواهان عطیه‌الله نیاورده است.

أرم نیوز نوشته است:

محسن المعادی، وکیل یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ سوچی روسیه، درباره وضعیت این بازیکن در مقابل پیشنهادات باشگاه‌های مصری در نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر، به‌ویژه الاهلی صحبت کرد.

باشگاه الاهلی مجدداً پرونده جذب یحیی عطیه‌الله را در دوره نقل‌وانتقالات تابستانی باز کرده است تا برای تقویت ترکیب تیم در فصل آینده از این بازیکن استفاده کند. این تصمیم پس از مصدومیت علی معلول و به دلیل کمبود بازیکن باکیفیت در جناح چپ گرفته شده است.

محسن المعادی در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: "از تیم‌های مصری، روسی و اروپایی تماس‌هایی دریافت کردیم. یحیی در حال حاضر تحت قرارداد تیم سوچی است و ما به مصلحت یحیی توجه می‌کنیم. همچنین تماس‌هایی از الاهلی مصر برای جذب یحیی عطیه‌الله داشتیم، اما از جزئیات مالی پیشنهاد قرمزپوشان بی‌خبرم؛ این موضوعات محرمانه هستند. در روزهای آینده با باشگاه روسی برای تعیین سرنوشت یحیی جلسه‌ای خواهیم داشت."

او افزود: "هر روز از باشگاه‌های اروپایی تماس‌هایی داریم. نام الاهلی شناخته شده است و برای ما افتخار است که با این تیم همکاری کنیم."

وی ادامه داد: "سه تیم بزرگ در کنار الاهلی و الزمالک برای جذب یحیی عطیه‌الله رقابت می‌کنند. باشگاه پیرامیدز در میان تیم‌های خواهان او نیست. همچنین پیشنهاداتی از باشگاه‌های سعودی و روسی با دستمزدهای جذاب برای جذب این بازیکن وجود دارد. بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد از سوی باشگاه روسی پذیرفته خواهد شد."

یحیی عطیه‌الله اردو تیم سوچی را ترک کرده و به مراکش بازگشته است. بر اساس گزارش‌های مختلف، یحیی عطیه‌الله در قرارداد خود بند فسخی دارد که در صورت سقوط تیم به دسته اول، هر باشگاهی می‌تواند با پرداخت مبلغی، این بازیکن مراکشی را به خدمت بگیرد.

عطیه‌الله که از الوداد به سوچی پیوسته بود، تنها ۱۱ بازی انجام داد و یک گل زد و سه پاس گل داد.