رسانه‌های صهیونیستی از عملی شدن تهدید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در حمله به شهرک های صهیونیست نشین جدید خبر دادند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل ازشبکه خبری المیادین، مقاومت اسلامی لبنان در چند عملیات، شهرک های صهونیست نشین جدیدی را در شمال فلسطین اشغالی برای نخستین بار زیر آتش گرفت.

به دنبال این حملات، حزب الله دایره عملیات خود را گسترده تر کرد و همانطور که سید حسن نصرالله وعده داده بود، شهرک های جدیدی در دایره آتش مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفت.

در همین خصوص، رسانه های رژیم صهیونیستی به انعکاس این اقدام حزب الله و پیامدهای آن در شمال فلسطین اشغالی پرداختند.

شبکه تلویزیونی«کان» رژیم صهیونیستی سخنان «یوآو کیش» وزیر آموزش و پرورش این رژیم را خطاب به روسای شوراهای شهرک ها شمال فلسطین منتشر کرد که گفته بود: «متاسفانه سال تحصیلی آینده در شهرک های تخلیه شده در مرزهای لبنان، آغاز نخواهد شد».

این سخن کیش یک روز پس از درگیری در شمال و ورود شهرک های جدید به دایره آتش حزب الله بیان شده بود.

«رابی همرشلاگ» خبرنگار شبکه کان در شمال فلسطین اشغالی نیز گفت: برغم اینکه حزب الله با سخن و افزایش دایره آتش، اسرائیل را به چالش می کشد، اما گویا در اسرائیل این موضوع برای کسی مهم نیست و کسی برای گسترش دامنه آتش توسط حزب الله پاسخی ندارد.

وی افزود: دوشنبه شب در یک اقدام نادر، حزب الله شهرک «تسورئیل» را که تخلیه نشده است، زیر آتش گرفت و به این کار اعتراف کرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به افزایش مستمر برد حملات موشکی حزب الله اشاره کرد.

شهرک نشین های تخلیه شده از شهرک «المطله» نیز در گفت وگو با شبکه کان گفتند: باید اعتراف کرد که اوضاع در شمال به کابوسی برای صدها هزار نفر تبدیل شده است.

آن ها افزودند: ما از این وضعیت خسته و نگران هستیم و از بهبود اوضاع نا امید شده ایم.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه گذشته در سخنرانی خود به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حملات به غیرنظامیان لبنانی هشدار داده بود.

وی تاکید کرده بود: اگر خواسته باشید همچنان به غیرنظامیان ما حمله کنید، بدانید که با موشک‌های خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین جدید شما که تاکنون مورد حمله قرار نگرفته، حمله خواهیم کرد.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس و فرار صهیونیست‌های شهرک‌نشین از این مناطق شده است.

منبع: ایرنا