به گزارش همشهری آنلاین- مهدی اسماعیل پور، موضوع رکمبود کارت بلیت را پیگیری کردیم و در اینباره هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با عذرخواهی از مسافران محترم مترو، توضیح داده است.
در روزهای اخیر برخی از رسانهها به نقل از تعدادی از مسافران مترو که کارت بلیتشان مفقود شده یا مسافرانی که به تازگی مسافر ثابت متروی تهران شدهاند، اعلام کردند که کارت مترو پیدا نمیشود، این دسته از شهروندان ظاهرا نمی توانستند کارت جدید تهیه کنند و اینکه در اغلب ایستگاهها از کارت بلیت خبری نبود.
به گزارش همشهری آنلاین- مهدی اسماعیل پور، موضوع رکمبود کارت بلیت را پیگیری کردیم و در اینباره هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با عذرخواهی از مسافران محترم مترو، توضیح داده است.