رئیس رژیم صهیونیستی که برای شرکت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک وارد فرانسه شده است، به دلیل احتمال وقوع حادثه امنیتی مجبور شد بیش از نیم‌ساعت از هواپیمای خود خارج نشود.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند نگرانی‌ گروه محافظ «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی باعث شده است که او به مدت 40 دقیقه امروز در هواپیمای خود در پایتخت فرانسه حبس شود.

 هرتزوگ برای شرکت در مراسم افتتاح بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به این شهر سفر کرده است.

منابع اسرائیلی خبر دادند بعد از فرود آمدن هواپیمای حامل رئیس این رژیم در فرودگاه فرانسه، گروه محافظ هرتزوگ به یک فرد در این فروشگاه مشکوک شده است.

براساس گزارش منابع خبری، این فرد هنگام نزدیک شدن به هواپیمای شرکت اسرائیلی «ال عال» که رئیس رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته، لباس کارکنان فرودگاه را بر تن نداشته است.

«نجوان سمری» خبرنگار شبکه «الجزیره» در این باره گفت این حادثه میزان دستپاچگی و نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از سفر به کشورهای خارجی را منعکس می‌کند.

خبرنگار الجزیره اضافه کرد نیروهای امنیتی اسرائیلی هر مسئله ساده‌ای را به مثابه یک خطر بالقوه برای جان مقامات این رژیم تلقی می‌کنند. به‌گونه‌ای که این مسئله در بازی‌های المپیک نیز بازتاب داشته است.

ورزشکاران اسرائیلی در المپیک امسال که قرار است پس‌فردا در پاریس برگزار شود، حضور خواهند یافت؛ اما به دلیل نگرانی‌های فرانسه از احتمال ترور، پاریس برای تامین امنیت تدابیر شدیدی اتخاذ کرده است.

«ژرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه اعلام کرده است که ورزشکاران اسرائیلی در طول بازی‌های المپیک به صورت شبانه‌روز تحت محافظت قرار خواهند گرفت.

خشم عمومی از کشتار مردم فلسطین توسط ارتش رژیم صهیونیستی در سراسر جهان افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از پانزدهم مهرماه سال گذشته تا به امروز بیش از 39 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده است. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که اکثر شهدا زن و کودک بوده‌اند.

منبع: ایرنا