اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله با اشاره به ماموریت هدهد ۳ به پیام آن پرداخت و پایگاه تصویربرداری شده را تنها پایگاه هوایی این رژیم در شمال فلسطین دانست.

به گزارش همشهری آنلاین حزب الله تصاویر پهپاد شناسایی هدهد از پایگاه راهبردی هوایی و موشکی رامات داوید در عمق حدود ۶۰ کیلومتری شمال سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، در این تصاویر که سه شنبه دوم مرداد توسط پهپاد شناسایی هدهد حزب الله تهیه شده است، بخش‌های مختلف پایگاه راهبردی هوایی و موشکی رامات داوید به صورت دقیق و با جزئیات اطلاعاتی مشخص شده، انبار مهمات، بالگردها، ساختمان کنترل تجهیزات و موشک‌ها و محل دقیق اتاق فرمانده‌ی این پایگاه گوشه‌ای از ویدئو منتشر شده پهپاد شناسایی حزب الله است، این تصاویر در حالی منتشر شد که در روزهای گذشته اعضای کابینه جنگ و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی حزب الله را تهدید به گسترش بیشتر دامنه جنگ در جنوب لبنان کرده بودند، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم ضمن انتقاد و کنایه به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این بار پهپاد شناسایی حزب الله تصاویر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته را منتشر کرد تا ناتوانایی سامانه‌های موشکی و جنگنده‌های ارتش را کشخص کرده و به چالش بکشد

همچنین خبرگزاری مهر به نقل از المیادین گزارش داد اداره اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان با اشاره به پرواز پهپاد هدهد بر فراز پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مقاومت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز علیه رژیم صهیونیستی ادامه می دهد. مقاومت توان خود را در رسیدن به هر نطقه دلخواهش اثبات کرد.

همچنین اداره اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان بیان کرد: آنچه مقاومت به تصویر کشید توان درهم کوبیدنش را دارد. پیامی که ارسال شد این بود که مقاومت ترسی از دشمن ندارد. اینکه پهپاد توانسته برود و سالم برگردد محافل نظامی صهیونیست را به خود مشغول خواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: پایگاه هوایی که تصویربرداری شده یکی از مهمترین پایگاههای هوایی رژیم صهیونیستی و تنها پایگاه هوایی در شمال فلسطین اشغالی است. متعاقبا جزئیاتی از اهمیت این پایگاه هوایی که روز گذشته به تصویر کشیده شده، اعلام خواهد شد. مقاومت در شرایطی این پهپاد را روانه کرد که دشمن اسرائیلی در اوج آماده باش بود و سیستم های رصد و سامانه رهگیری فعال بودند. ما عامدانه این پیام را فرستادیم تا دشمن را خوار کنیم و در برهه حساس پوزه آنرا به خاک بمالیم.