در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی ، اولین جلسه هم اندیشی و هم افزایی شرکتهای پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با هدف خدمت رسانی به زوار نجف اشرف و کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین جلسه ستاد اربعین شرکتهای پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس ، با هدف هماهنگی در ارائه خدمات به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برگزار شد. در این جلسه که به میزیانی شرکت مدیریت صنایع پتروشیمی برگزار شد، ساز و کارهای اجرایی برگزاری مراسم اربعین حسینی برای کارکنان حوزه صنایع پتروشیمی و خدمت رسانی به کلیه زوار اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت.

تامین دستگاههای یخساز پیشرفته، پذیرایی و تامین خدمات رفاهی زوار در مسیر پیاده روی اربعین، توزیع اقلام و محصولات فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ و گفتمان حسینی و.... از جمله مواردی بود که مدیران صنایع پتروشیمی از عزم خود در تامین آنها در مراسم اربعین امسال خبر دادند. در این جلسه، محسن عضودخت دبیر ستاد مرکزی اربعین صنعت نفت با اشاره به تجربه موفقیت آمیز برگزاری مراسم اربعین حسینی در سالهای گذشته، بر لزوم ارتقای خدمات و سازماندهی موثر آن در مراسم اربعین حسینی امسال تاکید کرد.

در این جلسه،با حکمی از سوی دبیر ستاد مرکزی اربعین صنعت نفت، مهدی عسگری به عنوان دبیر ستاد اربعین هلدینگ خلیج فارس منصوب شد.