مهدی رحمتی بعد از مربیگری در مشهد، اراک و قائمشهر بالاخره به پایتخت رسید و سرمربی هوادار شد

همشهری آنلاین- با انتخاب مهدی رحمتی، بالاخره تکلیف نیمکت هوادار هم روشن شد تا حالا همه ۱۶تیم لیگ برتر صاحب سرمربی باشند. هوادار آخرین تیمی است که سرمربی خودش را مشخص می‌کند، البته در فاصله فقط ۳هفته تا آغاز لیگ بیست‌وچهارم. فاصله‌ای که حتی کفاف رسیدن به بدنسازی بازیکنان را هم نمی‌دهد.

البته تاریخ عجیب‌وغریب لیگ برتر پر از تیم‌هایی است که تمرینا خود را دیرتر از همه آغاز کرده‌ اما نتایج خوبی گرفته‌اند. حتی برخی از آنها تا یکی دو هفته به آغاز لیگ‌برتر مشخص نبود در لیگ حاضر هستند یا نه! رحمتی بعد از یک نیم‌فصل استراحت به هوادار پیوسته است. او سال گذشته سرمربی نساجی بود که بعد از ۱۲هفته و البته ۶بازی در لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد. حاصل کار این مربی در قائمشهر ۲برد و ۴باخت در آسیا و ۲برد، ۳مساوی و ۷باخت در لیگ برتر ایران بود. کارنامه‌ای که برای ماندن او در مازندران قانع‌کننده نبود و رحمتی رفت و جای خودش را به یک سرمربی خارجی داد.

دوران سرمربیگری مهدی رحمتی از سال۱۳۹۹ و در تیم شهرخودرو آغاز شده بود. وقتی آخرین تیم مشهدی تاریخ لیگ برتر برای شروع لیگ بیستم آماده می‌شد، رحمتی که آخرین بازی‌های عمر دروازه‌بانی‌اش را برای این تیم انجام داده بود جای سهراب بختیاری‌زاده را گرفت و سرمربی مشهدی‌ها شد. زمانی که این باشگاه مشکلات مالی زیادی داشت و میلاد سرلک، محمدحسین مرادمند، محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری و سعید صادقی مشهد را ترک کرده بودند. کمی قبل‌تر از آنها سروش رفیعی نیز همزمان با یحیی گل‌محمدی از مشهد رفته بود. سرمربیگری در شهرخودرو خالی از ستاره، ماموریت سختی برای رحمتی بود. او در لیگ قهرمانان طی ۴بازی ۳بار شکست خورد اما در لیگ برتر نتایج بدی نگرفت و شهرخودرو را به رتبه نهم رساند. او بعدا در تیم دوم خودش یعنی آلومینیوم اراک هم حضور نسبتا موفقی داشت و با این تیم به پر و پای بزرگان لیگ پیچید. در ادامه هم پیشنهاد نساجی به دست این مربی رسید که رحمتی امیدوار است آخرین تجربه شکست‌بار و تلخ او در سرمربیگری بوده باشد.