وب سایت اسپورت ازبکستان نیز در خبری اعلام کرده است: اوتکیر یوسوپوف، دروازه‌بان اصلی تیم ملی ما، به تیم فولاد ایران پیوست

به گزارش همشهری آنلاین آنگونه که رسانه‌های ازبکستانی خبر می‌دهند، فولاد در آستانه جذب سنگربان ازبکستانی است. اوتکیر یوسوپوف، گلر ملی پوش ازبکی است که پیش از این نامش حوالی باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید و اکنون در آستانه حضور در فولاد است.

وب سایت چمپیونات نوشته است که طبق ادعای ترنسفر مارکت، باشگاه فولاد برای جذب اوتکیر یوسوپوف به باشگاه نوبهار ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرده است. قرارداد این دروازه‌بان با فولاد برای مدت یک و نیم سال منعقد شده است.

یادآوری می‌شود که یوسوپوف از سال ۲۰۱۹ در تیم نوبهار بازی می‌کرد. این فصل در ۱۳ بازی سوپر لیگ به میدان رفت و در ۵ بازی دروازه خود را بسته نگه داشت.

علاوه بر این، وب سایت اسپورت ازبکستان نیز در خبری اعلام کرده است: اوتکیر یوسوپوف، دروازه‌بان اصلی تیم ملی ما، به تیم فولاد ایران پیوست. اطلاعات پروفایل این دروازه‌بان در ترانسفرمارکت به‌روزرسانی شده و تیم فعلی او فولاد اعلام شده است.

منبع خبر می‌گوید که قرارداد یک‌ساله‌ای دیروز با این بازیکن امضا شده است و باشگاه ایرانی برای این انتقال ۳۰۰ هزار یورو هزینه کرده است.