در شرایطی که کشور با مشکل تامین برق مواجه است برخی پیشنهاد می کنند که منازل مسکونی برای تامین برق خود مجهز به پنل های خورشیدی شوند به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر هزینه نصب پنل‌های فتوولتاییک خورشیدی در منازل از نیم تا یک درصد مجموع هزینه‌های ساختمان است.

به گزارش همشهری آنلاین،در شرایطی که کشور با مشکل تامین برق مواجه است برخی پیشنهاد می کنند که منازل مسکونی برای تامین برق خود مجهز به پنل های خورشیدی شوند به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر هزینه نصب پنل‌های فتوولتاییک خورشیدی در منازل از نیم تا یک درصد مجموع هزینه‌های ساختمان است.

ضرورت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در ساختمان‌های مسکونی

محسن ذبیحی، معاون هماهنگی توزیع توانیر، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در ساختمان‌های مسکونی را ضروری دانست و گفت: هزینه نصب پنل‌های فتوولتاییک خورشیدی در منازل از نیم تا یک درصد مجموع هزینه‌های ساختمان است.

مجوز افزایش قیمت به ‌خودروسازان داده نشده است

احمد آقایی، معاون وزیر صنعت گفت: شرکت‌های خودروسازی‌ درخواست افزایش قیمت محصولاتشان را داده‌اند، اما تا این لحظه، هیچ‌گونه مجوز و ابلاغ رسمی در خصوص افزایش قیمت‌ها به‌خودروسازان داده نشده است.

بیشتر بخوانید

خطر قطع برق بیخ گوش ایرانیان | آخرین وضعیت مصرف برق را ببینید

بازار طلا در انتظار تشکیل کابینه

حذف قیمت‌گذاری دستوری

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس با اشاره به پیگیری سازمان بورس برای حذف قیمت‌گذاری دستوری اعلام کرد: سازمان بورس، به‌دنبال آن است که طبق برنامه هفتم توسعه، شرکت‌ها دیگر مشمول قیمت‌گذاری دستوری نشوند.

افزایش شدید مصرف آب در کشور در پی افزایش دمای هوا

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد: دمای هوا موجب افزایش فزاینده مصرف آب طی روزهای اخیر شده است. انتظار می‌رود مشترکان با مدیریت مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری، شرکت‌های آب و فاضلاب را یاری کنند.

مخالفت با دریافت مالیات بر عایدی ثروتمندان

در نشست رهبران مالی گروه ۲۰ در برزیل، اعضای این گروه با پیشنهاد کشور میزبان برای دریافت مالیات بر عایدی سرمایه جهانی از میلیاردرها را تأیید نکرد؛ با این حال اعضای این گروه از دریافت مالیات تصاعدی حمایت کرد.

زیان ۵.۴میلیارد دلاری شرکت‌های آمریکایی از اختلال ویندوز

آمارها نشان می‌دهد که شرکت‌های آمریکایی به ‌دلیل بروز اختلال در نرم‌افزار ویندوز با ۵.۴میلیارد دلار زیان مواجه شدند. هفته قبل شرکت‌های زیادی در بخش بانکداری و صنایع هوایی با اختلال نرم‌افزاری در ویندوز مواجه شدند.

برنامه هوندا برای کاهش تولید خودروهای احتراق داخلی

هونداموتور در حال برنامه‌ریزی برای کاهش یک سوم ظرفیت تولید خودروهای موتور احتراق داخلی است، زیرا افزایش رقابت از سوی سازندگان داخلی با قیمت پایین‌تر بر فروش خودروسازان ژاپنی تأثیر گذاشته است.

آغاز پروازهای اربعین از ۲۲ مردادماه

عملیات پروازهای اربعین از ۲۲ مردادماه آغاز و تا پس ‌از ایام صفر ادامه خواهد داشت؛ همچنین پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین امسال از شنبه، ۶ مردادماه آغاز خواهد شد.

منبع: روزنامه همشهری