پیشکسوت استقلال گفت: سرخپوشان هواداران متمول دارند و به راحتی سقف قراردادها را دور می‌زنند و براشون مهم نیست محروم می‌شوند یا نه

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوری درباره قرعه کشی برنامه مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: قرعه کشی برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال برای فصل آینده برای استقلال تقریباً دشوار است، اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود هیچ فرقی ندارد که قرعه به چه صورتی انجام شده است.

وی ادامه داد: باید از ابتدا مقتدرانه لیگ را شروع کنیم و امتیازات کافی را به خوبی کسب کنیم. در قرعه کشی حواشی نیز وجود داشت. تاج صراحتاً دروغ‌هایی گفت که به زعم بسیاری از پیشکسوتان و هواداران خنده‌دار بود. کسانی که درباره ورود کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران صحبت می‌کنند حرف‌هایشان با واقعیت فاصله دارد. هر ساله از این صحبت‌ها وجود دارد و هیچ عملی در کار نیست. فدراسیون تاج ادعای زیادی دارد و دروغ گفتن را به خوبی بلد هستند.

ادعاهای فدراسیون فوتبال پدر فوتبال را درآورده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری مسابقات آبی پوشان در ورزشگاهی غیر از آزادی، تصریح کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال طی سالیان گذشته همواره هواداران را به طرق مختلف گول زدند و تازه‌ترین ظلمی که به هواداران کردند این بود که آن‌ها را از ورزشگاه آزادی بیرون کردند. ورزشگاهی که چندین دهه ساخته شده و اکنون نمی‌تواند آن را ترمیم کنند. سران باشگاه رئال مادرید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را در کمتر از ۲ سال ترمیم کردند و یک ورزشگاه فوق بین المللی ساختند. ادعاهای فدراسیون فوتبال پدر این ورزش را درآورده است. دروغ گفتن کار خوبی نیست و هواداران آنقدر شخصیت و فرهنگ بالایی دارند که چشمشان را روی آن بسته‌اند.

باشگاه باید جوابگوی برخی خریدها باشد

نوری با بیان اینکه مدیریت باید درباره برخی خریدها جوابگو باشد، عنوان کرد: خریدهای استقلال تا به اینجا خوب بوده و اکثر هواداران راضی هستند، اما هنوز در پست‌های مهم کمبود بازیکن داریم. سه بازیکن جوان جذب شده که بازی آن‌ها را ندیدند، اما به نظرم برای تیم مثمر ثمر خواهند بود. دو بازیکن بوسنیایی که جذب شده باید مشخص شود که با نظر چه کسی جذب شده‌اند. این بازیکنان را آیا باشگاه گرفته یا با نظر مربی جذب شده و یا اینکه هلدینگ در آن نقشی داشته است؟ مسئولان باشگاه باید صحبت کنند و جوابگوی هواداران باشند. اگر دلال‌ها در این موضوع نقشی داشته‌اند باید به حال این فوتبال گریست. بازیکنی که تست نشده و شهرتی ندارد چگونه با تیم قرارداد بسته است؟ ما می‌توانیم بازیکنان مطرحی را جذب کنیم و با این خریدهای اشتباه ممکن است فقط لیست تیم را پر کنیم و در آخر ضرر بدهیم.

قانون سقف قرارداد را بدهند به درویش بنویسد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: درباره قانون سقف قرارداد بهتر است مدیرعامل پرسپولیس صحبت کند به نظر من او بهتر می‌تواند قانون را وضع کند و چه احتیاجی به بقیه است! سرخپوشان هواداران متمول دارند و به راحتی سقف قراردادها را دور می‌زنند و براشون مهم نیست محروم می‌شوند یا نه چرا که بسیاری از افراد پشت پرده آنها را حمایت می‌کنند. یک سری از بازیکنان پرسپولیس درباره استقلال صحبت کردند و گفتند استقلال می‌توانست در زمین بازی نتیجه بگیرد و اکنون بهانه‌جویی می‌کنند! باید به آن‌ها بگویم که نه پسر خوب ما بهانه‌جویی نمی‌کنیم بلکه برخی افراد هوای شما را ارند و لیگ را برایتان مهندسی می‌کنند. تصور کنید که اگر کمک داور ویدیویی بود با اختلاف امتیاز بالا قهرمانی را از دست می‌دادید و اینگونه موفق به قهرمانی نمی‌شدید.