شرکت Colorful رم جدید DDR۵ خود با نام iGame “Jiachen Zhilong” را رونمایی کرده است، که برای تکمیل مادربردهای نسخه محدود سال اژدها که قبلاً معرفی شده بودند، طراحی شده است. این حافظه با عملکرد بالا برای سازندگان کامپیوترهایی که به دنبال زیبایی و عملکرد هستند، ارائه شده است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، نسخه اولیه شامل کیت حافظه ۴۸ گیگابایتی (۲x ۲۴GB) DDR۵-۶۸۰۰ (CL۳۴) است. ویژگی برجسته این محصول، پخش‌کننده حرارت با طرح "فلس اژدها" و افکت‌های نورپردازی RGB با نام "اژدها" است که یک افزودنی بصری جذاب به کامپیوتر شما اضافه می‌کند.

سری "Jiachen Zhilong" از رنگ‌های سنتی چینی الهام گرفته و شامل رنگ‌های "Zheng Li" قرمز و "Jin Xiang" طلایی است. طراحی این سری دارای الگوهای ابرهای خوش‌یمن "Xiang Yun" و موتیف‌های ققنوس پرنده "Yu Feng" در جلو و نماد برجسته "Jiachen Zhilong" (سال اژدهای خوش‌یمن) در پشت است. ظاهر کلی این طراحی با لبه‌های طلایی و راهنماهای نوری لایه‌ای که نماد "قدم به قدم بالاتر رفتن" هستند، برجسته‌تر شده است.

این سری حافظه از ذرات حافظه SK Hynix برتر استفاده می‌کند و سرعت کلاک تا ۶۸۰۰MT/s را ارائه می‌دهد. همچنین از XMP ۳.۰ برای اورکلاکینگ با یک کلیک آسان، کنترل دمای هوشمند PMIC برای مدیریت حرارتی بهینه و ON-Die ECC برای تصحیح خودکار خطا، به منظور اطمینان از یکپارچگی و پایداری داده‌ها، پشتیبانی می‌کند.

در حالی که JD.com در حال حاضر تنها نسخه ۴۸ گیگابایتی را ارائه می‌دهد، صفحه محصول اشاره به موجودی آینده یک نسخه ۳۲ گیگابایتی دارد. انتظار می‌رود این گزینه با ظرفیت کمتر، تایمینگ CL۳۴ را حفظ کند اما ممکن است با ولتاژ عملیاتی کمی بالاتر به میزان ۱.۴ ولت ارائه شود.

سری حافظه DDR۵ “Jiachen Zhilong” شرکت Colorful برای کاربرانی طراحی شده که به دنبال ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی و عملکرد هستند و به‌طور کامل با مادربردهای نسخه محدود سال اژدهای این شرکت سازگار است. با ترکیب طراحی چشم‌نواز، مواد با کیفیت بالا و قابلیت‌های عملکردی قوی، این سری حافظه انتخاب جذابی برای علاقه‌مندان به ساخت رایانه‌های پیشرفته است.