اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور منتخب از وی دعوت کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، ۴ اتحادیه‌ اتحادیه‌ بزرگ دانشجویی کشور با ارسال نامه‌ای به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب اعلام کردند: همان‌طور که مستحضر هستید یکی از وظایف اصلی شما به‌عنوان رئیس‌جمهور، استفاده از ظرفیت تمامی حلقه‌ها نخبگانی و سیاسی است تا بدین‌وسیله بتوانید بهترین انتخاب‌ها را برای سیاست‌ورزی خود داشته باشید. موضوعی که خوشبختانه مورد تأکید شما نیز قرار گرفته است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شد: ما اتحادیه‌های رسمی دانشجویی در مسیر تشکیل یک دولت مردمی برای انتقال اولویت‌ها، نقطه نظرات، دغدغه‌ها و مطالبات خود پیرامون شکل‌گیری دولت چهاردهم اعلام آمادگی کرده و از شما برای حضور در جلسه‌ای رسمی پیرامون این مهم دعوت می‌کند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

در ابتدا لازم است حسن‌اعتمادی که از جانب مردم کسب کرده‌اید را به شما تبریک گفته و برای شما در این مسئولیت خطیر و مهم آرزوی موفقیت و توفیق داشته باشیم.

اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی که صدها دفتر و هزاران عضو در دانشگاه‌های سراسر کشور داشته و ازجانب مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان حلقۀ میانی معرفی شده‌اند و چند دهه است که در خصوص مسائل جاری کشور فعالیت داشته، اظهارنظر کرده و جریان‌ساز و راهبر جریانات دانشجویی در کشور بوده‌اند و با شناخت ظرفیت‌ها در کنار کاستی‌ها، یک نظام اولویت‌بندی حاصل چندین سال تجربۀ عملی در اختیار دارند، شاخه و عضو مهمی از کنشگران فراجناحی عرصۀ سیاست کشور هستند. کنشگرانی که فعالیت در دولت‌های مختلف را تجربه کرده و خواه ناخواه دولت شما نیز در مسائل مختلف، حضور و نقش آن‌ها را احساس خواهد کرد.

همان‌طور که مستحضر هستید یکی از وظایف اصلی شما به‌عنوان رئیس‌جمهور، استفاده از ظرفیت تمامی حلقه‌ها نخبگانی و سیاسی است تا بدین وسیله بتوانید بهترین انتخاب‌ها را برای سیاست‌ورزی خود داشته‌باشید؛ موضوعی که خوشبختانه مورد تاکید شما نیز قرار گرفته است. جناب آقای ظریف نیز به عنوان رئیس شورای راهبری انتخاب کابینه دولت چهاردهم نیز ادعایی مبنی‌بر استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی در کنار نخبگان سیاسی در معرفی کابینۀ دولت بیان داشته‌اند.

در همین راستا، ما اتحادیه‌های رسمی دانشجویی در مسیر تشکیل یک دولت ملی و مردمی، برای انتقال اولویت‌ها، نقطه‌نظرات، دغدغه‌ها و مطالبات خود پیرامون شکل‌گیری دولت چهاردهم اعلام آمادگی کرده و از شما برای حضور در جلسه‌ای رسمی پیرامون این مهم دعوت می‌کنیم. قطعاً نحوۀ مواجهۀ شما با نخستین دعوت تشکل‌های دانشجویی، میزان صداقت عملی شما و رئیس شورای راهبری منصوب شما را اثبات می‌کند.»

منبع: ایسنا