علیرضا بیرانوند دروازبان ملی پوش تراکتور گفت: باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌ها کار غیر اخلاقی انجام داد.

به گزارش همشهری آنلاین، دروازه‌بان تراکتور گفت: باشگاه پرسپولیس پاداش‌ها را از قرارداد پایه کم کرد که کار غیر اخلاقی بود.

علیرضا بیرانوند دروازبان ملی پوش تراکتور پس از حضور در ایفمارک در جمع خبرنگاران گفت: این اتفاق بزرگی است که بازیکنان و کادر فنی از شرایط جسمانی بازیکنانشان مطلع شوند و برای ادامه فصل مشکلی نداشته باشند. اتفاق بزرگی است که هرسال رخ می دهد.

وی درباره حضور تاج گفت: وی یکی از کسانی است که زحمت زیادی برای فوتبال می کشد و ان شاالله بتوانیم محبت های او را جبران کنیم.

بیرانوند درباره اسکوچیچ که به تازگی هدایت تراکتور را به عهده گرفته است، افزود: اسکوچیچ مربی با دانشی است و تمرینات خوبی را با او پشت سر می گذاریم. چند بازی دوستانه ملایم داشتیم. تراکتور تیم خوبی بسته و امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

دروازبان تراکتور ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که در تیم ملی افتاد اسکوچیچ خیلی چیزها را می خواهد ثابت کند که ما هم به او کمک می کنیم. نزدیک یکی دوسال با او در تیم ملی کار کردم و امیدوارم در تراکتور هم شرایط خوبی را تجربه کنم.

بیرانوند درباره انتقال از پرسپولیس به تراکتور گفت: دوست داشتم یک چالش جدید را در زندگی تجربه کنم. فوتبال من روزی تمام خواهد شد و سمت مربیگری خواهم رفت باید به جاهایی که بدرد آینده و مربیگری ام میخورد می رفتم و خداراشکر به یک باشگاه خوب و بزرگ آمدم که هواداران پرشوری هم دارد که همیشه نشان دادند یار دوازدهم تیمشان هستند.

وی گفت: دلگرمی ما همین هواداران هستند و امیدوارم سال خوبی را برای آن ها بسیاریم.امسال در سه جام خواهیم جنگید. من تمام تمرکزم را روی تمرینات گذاشتم و الان هم تنها چیزی که به آن فکر می کنم بازی با مس رفسنجان است. انشاالله بتوانیم با قدرت در مقابل آنها حاضر شویم.

سنگربان تیم ملی درباره انتقال به تراکتور ادامه داد: اتفاقی بود که افتاد. یک صحبتی از مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود تمام پول بیرانوند را دادیم.

سنگربان تیم ملی درباره انتقال به تراکتور ادامه داد: اتفاقی بود که افتاد. یک صحبتی از مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود تمام پول این فصل را به بیرانوند دادیم. امروز با آقای سلیمانی صحبت کردم که قرار بود یک شکایتی بابت مطالباتم از پرسپولیس داشته باشم. همچنین یک صحبتی در برنامه فوتبال برتر داشت که گفته بودند ۲۰ درصدی که به بازیکنان می دهند آپشن است. به عنوان مثال آپشن به مواردی می گویند که بازیکنی اگر بتواند ۵۰ درصد بازی ها را بازی کند، ۵ درصد؛ آپشن به این می گویند اگر کسی به جام جهانی رفت یا تیم ملی دعوت شد یا رضایت سرمربی را داشته باشد ۱۰ تا ۲۰ درصد می توانی این آپشن ها را داشته باشی.

وی ادامه داد: پاداش چیز دیگری است. ماساژور و تدارکات پرسپولیس به من زنگ زدند و گریه می کردند. همه آنها متاسفانه قربانی من شدند. کاری که با من کردند مجبور شدند با تدارکات پرسپولیس هم انجام دهند. پاداش یک چیز تعریف شده است. وقتی در کورس قهرمانی هستیم به عنوان مثال به ما می گویند اگر بازی فردا را بردید ۲۰ یا ۳۰ میلیون تومان به شما می دهیم. حالا بچه های ما مقداری از پاداشی که از قبل اعلام کرده بودند که اگر فردا ببرید ۲۰ میلیون، با بچه ها گفتیم اگر بردیم ۲۰ میلیون را ریختند، نفری، پنج، شش تومان به خیریه ببریم.

بیرانوند گفت: ما با پاداش ها بقیه را خوشحال می کردیم و حیف است با پاداشی که دادند از قرارداد پایه کم کنند که کار غیر اخلاقی بود که باشگاه پرسپولیس برای اولین بار انجام داد. این یک توهین به بازیکنان باشگاه پرسپولیس بود.

منبع: فارس