معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، سید صادق سعادتیان اظهار کرد: در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی. به تبعیت از تعطیلی همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌های سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳. دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق نیز در سراسر کشور تعطیل هستند.

پیش از این نیز معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از تعطیلی همه واحدهای قضایی. و اداری قوه قضاییه در سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ماه خبر داد.

همچنین براساس اعلام کانون سردفتران و دفتریاران، با توجه به تعطیلی همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور. دفاتر اسناد رسمی نیز تعطیل خواهند بود همچنین تاکید می‌شود براساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی در روزهای تعطیل اعلام شده خارج از دسترس خواهد بود.

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود همچنین ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده بود.

منبع: ایسنا