مانیتوری جدید در اندازه 17 اینچ، توانسته است رکورد زمان پاسخگویی در دنیا را از آن خود نماید. این مانیتور که قاب بسیار باریکی دارد، از چیپ های RTA استفاده می کند که زمان پاسخگویی را تا دو میلی ثانیه کاهش داده.

تکنولوژی RTA در مانیتورهای 1750 BF باعث تقویت مدت زمان پاسخگویی در قسمت رنگ خاکستری شده است. چون که رنگ خاکستری بیشتر مورد استفاده برای بازی ها و تصاویر متحرک است، کیفیت ارائه تصویر به شدت بالا رفته است. همچنین تکنولوژی RTA باعث از بین بردن سایه های تصاویر متحرک نمایش داده شده، می شود. این امر موجب وضوح کامل تصاویر می گردد و از هرگونه آسیب چشمی جلوگیری می کند.

در حال حاضر در صنعت LCD زمان پاسخگویی به عنوان مهمترین عامل در محصولات تصویری به شمار می رود و این شرکت با تلاش فراوان در این عرضه توانست برای اولین بار در ابتدای سال 2005 مانیتورهایی با زمان پاسخگویی هشت میلی ثانیه و پس از آن در ژوئن 2005 مانیتورهایی با زمان پاسخگویی چهار میلی ثانیه ارائه نماید و در حال حاضر با عرضه مانیتورهایی با بالاترین زمان پاسخگویی دو میلی ثانیه، رهبری بازار را در دست گیرد.

از دیگر مشخصات این مدل می توان به موارد دیگری از جمله Magic Color برای وضوح تصاویر چند رسانه ای و همچنین دو Magic Bright جهت 5 حالت روشنایی برای تصاویر مختلف از قبیل نوشتاری یا ورزشی اشاره نمود. این مدل مانیتورها برای استفاده های سرگرمی از جمله تماشای ورزش و بازی ها طراحی شده است.

زمان پاسخگویی که مهمترین شاخصه LCD به شمار می رود، همان زمان مورد نیاز برای خاموش و روشن شدن سلول های کریستال مایع است و به مفهوم دیگر زمان پاسخگویی فاصله زمانی بین روشن ترین رنگ ها تا تیره ترین رنگ ها (سفید تا سیاه) است که در زمان استفاده LCD برای دیدن تصاویر نوشتاری و یا صفحات وب بسیار موثر است. در حالی که زمان پاسخگویی در نمایش تصاویر متحرک و یا بازی ها که طیف رنگی متفاوت دارند محسوس نیست. با این وجود، این زمان برای رنگ های میانی مانند خاکستری اهمیت خاصی پیدا کرده و یکی از عوامل مهم در نمایش تصاویر چند رسانه ای از جمله بازی ها و فیلم ها شده است.