باشگاه تراکتور بعد از قرارداد با بیرانوند، تا به امروز هیچ اشاره‌ای به‌مدت قرارداد این بازیکن نکرده ولی برخی می‌گویند که اعتبار این قرارداد یک‌ساله است.

همشهری آنلاین | حسین پورحمیدی بعد از ۱۸‌کلین‌شیت در لیگ برتر و کسب عنوان مشترک بهترین دروازه‌بان لیگ بیست‌وسوم با سیدحسین حسینی، هرگز تصور نمی‌کرد که برای فصل جدید با وضعیتی خاص روبه‌رو شود. شاید بدترین خبر برای پورحمیدی، پیوستن علیرضا بیرانوند به تراکتور بود و حالا با اضافه‌شدن دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به جمع سرخپوشان تبریزی، پورحمیدی در فکر جدایی از تراکتور است. او در چند هفته گذشته مذاکراتی را با مدیران تراکتور داشته ولی تاکنون برای جدایی به توافق نرسیده است. این در حالی است که گفته می‌شود پورحمیدی بلافاصله پس از پایان فصل گذشته، چند پیشنهاد خوب دریافت کرده اما به‌دلیل نامشخص بودن وضعیت تراکتور، آنها را از دست داده و حالا نگران وضعیت خودش برای لیگ بیست‌وچهارم است.

قرضی یا قطعی؟
سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور اعلام کرده که پورحمیدی با این باشگاه قرارداد دارد و به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد. این اما فقط ادعای مظفری‌زاده است؛ چراکه پورحمیدی هرگز قصد ندارد با ماندن در تراکتور، تبدیل به یک دروازه‌بان نیمکت‌نشین شود. پورحمیدی حتی چند روز پیش با اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم هم برای جدایی جلسه داشته اما به نتیجه مشخصی نرسیده چراکه سرمربی کروات اعلام کرده به او نیاز دارد. با این‌حال، خبر می‌رسد پورحمیدی به‌خاطر شرایط موجود به هیچ‌عنوان حاضر نیست در تراکتور بماند و در تمرینات هم شرکت نمی‌کند. با این حال باشگاه به این بازیکن اعلام کرده فقط می‌تواند به‌صورت قرضی راهی تیم دیگری شود. هنوز اختلاف طرفین در این زمینه برطرف نشده و باید دید درنهایت چه اتفاقاتی در روزهای آینده رخ خواهد داد. در حال حاضر باشگاه تراکتور دست بالا را دارد و شاید در نهایت پورحمیدی مجبور به جدایی آن‌هم به‌صورت قرضی شود؛ مگر اینکه یک باشگاه با مبلغی قابل‌توجه، این دروازه‌بان را از تراکتور بخرد. یکی از دلایل دیگر که تراکتوری‌ها تکلیف پورحمیدی را مشخص نکرده‌اند، اعلام‌نشدن حکم نهایی کمیته تعیین وضعیت بابت شکایت پرسپولیس از بیرانوند است.

۳سال با بیرو
باشگاه تراکتور بعد از قرارداد با بیرانوند، تا به امروز هیچ اشاره‌ای به‌مدت قرارداد این بازیکن نکرده ولی برخی می‌گویند که اعتبار این قرارداد یک‌ساله است. با این حال بیرانوند به برخی از هم‌تیمی‌هایش گفته‌ می‌خواهد ۳‌فصل در تبریز بازی کند و با زنوزی در این زمینه به توافق رسیده است. طبیعتا با این شرایط خیلی از دروازه‌بان‌ها حاضر نیستند به تراکتور بیایند و بیرانوند هم به‌خوبی می‌داند که فعلا راهی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و تراکتور با پول‌های زنوزی، می‌تواند بهترین گزینه برای او تا چند سال آینده باشد.