تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

دو مرد مغازه دار که به خاطر حسادت های عجیب، با هم اختلاف پیدا کرده بودند، کارشان به درگیری مرگبار کشیده شد.

همشهری آنلاین؛ حوادث: روز یکشنبه هفتم مرداد گزارش یک درگیری در مغازه اگزوز سازی حوالی جنوب تهران به پلیس اعلام شد. بررسی ها حکایت از این داشت که چند جوان داخل مغازه با هم دیگر شده و با چوب و میله به جان هم افتاده اند. یکی از آنها که به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافت اما با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

در این شرایط بود که پرونده جنایت گشوده شد و کارآگاهان جنایی، تحقیقات خود را زیر نظر قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی شروع کردند. تحقیقات نشان می داد که صاحب مغازه اگزوزسازی عامل جنایت است. وی دستگیر شد و در بازجویی ها اعتراف کرد که با میله آهنی به سر مقتول زده اما قصد گرفتن جانش را نداشته است. وی با گریه توضیح داد: مقتول در همسایگی ما مغازه داشت. به همراه برادرانش کار می کردند اما کسب و کار خوبی نداشتند. اما کار من پر رونق و در آمدم خیلی خوب بود. همین موجب حسادت آنها شده بود و حتی می شنیدم که پشت سرم بدگویی می کنند. حتی سعی داشتند مشتری مرا فراری بدهند. دیگر خسته شده بودم از کارهایشان و بارها به آنها تذکر داده بودم. هرچند هر بار مشاجره می کردیم و بعد با دخالت کسبه های دیگر، دعوا تمام می شد اما رفتارهای نادرستشان تمامی نداشت.

وی ادامه داد: آنها خیلی تلاش می کردند که مرا هر طوری شده زمین بزنند. مثلا متوجه شدم یکی از آشنایان مقتول مواد مخدر در مغازه ام جاساز کرده تا برایم پاپوش و دردسر درست کند تا اینکه روزحادثه باز هم بر سر موضوعات قبلی درگیر شدیم. پس از دعوا و مشاجره مقتول و برادرانش مرا کتک زدند. من که به شدت عصبانی بودم، چشمم افتاد به یک میله آهنی. آن را برداشتم و ضرباتی به مقتول زدم اما اصلا قصد گرفتن جانش را نداشتم. خیلی عذاب وجدان دارم و از خانواده اش حلالیت می طلبم.

این مرد برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.