بازیکن جوان و جدید پرسپولیس گفت: تلاش خواهم کرد تا در پست دفاع چپ مهره قابل اتکایی باشم.

به گزارش همشهری آنلاین عرفان ملاپور بازیکن جوان و زیر ۲۳سال فصل قبل تیم آریوی اسلامشهر به تیم پرسپولیس پیوست. با این دفاع چپ بلندقامت که توانایی بازی در پست دفاع میانی را هم دارد دقایقی هم‌کلام شدیم.
چطور شد که به پرسپولیس پیوستی؟
بالاخره همه می‌دانند که پرسپولیس بزرگترین تیم ایران و بسیار محبوب است. از کودکی رؤیای حضور در پرسپولیس را داشتم و خوشحالم به آرزو و رؤیای خودم دست یافتم و حالا که لطف خدا شامل حالم شده و به رؤیایم رسیدم به هیچ وجه این فرصت بزرگ را از دست نخواهم داد و تلاش خواهم کرد، نظر مثبت گاریدو را بیشتر جلب کنم. امیدوارم در پست دفاع چپ و یا هر پستی که سرمربی تشخیص داد بتوانم نظر گاریدو را جلب کنم.
اما می‌دانی در پستی جذب شده‌ای که عبدالکریم در آن بازی می‌کرد.
پرسپولیس همیشه بهترین بازیکنان ایران را داشته و این مسأله تا به حال ادامه داشته است. بازیکنان بزرگ پرسپولیس همیشه الگوی من بوده‌اند به همین دلیل نهایت تلاشم را می‌کنم که نظر گاریدو را جلب کنم. البته در اینجا لازم می‌دانم از لطف مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس نهایت تشکر را داشته باشم که زمینه حضور مرا فراهم ساختند. به امید خدا جواب اعتماد گاریدو و درویش را خواهم داد تا از جذب من پشیمان نشوند و هواداران را هم از عملکردم راضی کنم. همچنین باید از بازیکنان بزرگتر تیم که رفتار بسیار خوب و حرفه‌ای با من داشتند تشکر کنم چون مرا خیلی خوب در جمع تیم بزرگ پرسپولیس پذیرفتند. واقعاً خوشحالم که به آرزویم رسیدم. خوب می‌دانم چه بازیکن بزرگی در پست دفاع چپ پرسپولیس بوده به همین دلیل خودم را به لحاظ روانی کاملاً آماده ساختم و تلاش خواهم کرد تا در پست دفاع چپ مهره قابل اتکایی باشم.
سال قبل عملکردت برای تیم دسته اولی چگونه بود؟
با وجود اینکه بازیکن زیر ۲۳سال بودم در ۲۰بازی تیم آریو در لیگ یک بازی کردم و کادرفنی هم از عملکردم رضایت داشتند.