خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت:اگر نظرات شهرداری در مورد ساعات کاری در زمان کمبود برق کارشناسی است دولت باید از آن استفاده کند و اگر کارشناس دولت است شهرداری باید ساعت را تنظیم کند.

به گزارش همشهری آنلاین، حبیب کاشانی در دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زن و مردی که در سیستم شهرداری کار می کنند با برنامه ریزی سطح کلان چگونه می توانند زندگی خود را تأمین کنند، اظهار کرد: دولت بر اساس کار کارشناسی زمان کار را ۶ تا ۱۰ صبح اعلام می کند و فردی باید ۵ صبح حرکت کند و ۱۱ به منزل برسد. در شهرداری نیز باید فرد ساعت هفت صبح حرکت کند و یک به منزل برسد.

وی افزود: یکی از این موارد غلط است. منابع برق محدود است و همه کشورها با این پدیده و گرمای زیاد مواجه هستند. اگر نظرات شهرداری کارشناسی است دولت باید از آن استفاده کند و اگر کارشناس دولت است شهرداری باید ساعت را تنظیم کند.

کاشانی گفت: این روش خوبی نیست و ما تافته جدا بافته نیستیم. اگر کارشناسی عمل می کنیم باید به دولت اعلام کنیم. اگر کارشناسی نیست باید همچون دولت عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دولت در مهرماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که باید معوقات ترمیم حقوق پرداخت شود و در زمان انتخابات بخشی از آن پرداخت شد، اظهار کرد: در آن زمان خانواده ها شاید می توانستند دو قلم کالا برای جهیزیه فرزندان خود بگیرند. باید این رقم به موقع پرداخت می شد تا کارکنان شهرداری بتوانند در مورد آن برنامه ریزی کنند.

منبع: خبرگزاری شهر