پانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با عنوان «جیب ما و جیب بابا نداره» با محور محتوایی کسب درآمد در نوجوانی و واهمه از ورود به درآمدزایی در نوجوانان تا ۱۱ مرداد در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، پانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با محوریت «زندگی در فضای کسب و کار چه حال و هوایی دارد؟ کاسبان بزرگ چطور کار کرده‌اند و کاسبی‌شان را رونق بخشیده‌اند؟ چطور کسب و کار را تجربه کنم؟ هدف از راه اندازی کسب و کار در دوره نوجوانی چیست؟ و ...» میزبان نوجونان کتابخوان شهر تهران است.

در این نشست‌ها کتاب‌هایی همچون: «بهترین سوپرمارکت دنیا نوشته شرمین یاشار ترجمه مژگان دولت آبادی»، «دانش‌آموزان کارآفرین نوشته عبداله مروارید»، «کارآفرین‌ها و میلیونرهای جوان نوشته محسن رجبی»، «چهل قلپ کار: داستان نوجوانان و اولین درآمدشان نوشته مهدی پیرهادی»، «مدیریـت پـول و کسـب درآمـد بـرای نوجوانـان و جوانـان نوشـته جسـیکا بلـت»، «وارینـی پاالدینـو، ترجمـه مهـدی علـی نـژاد» توسط نوجوانان خوانش می‌شود و سپس با حضور تسهیلگر کتاب، به بحث و بررسی پیرامون موضوع نشست می‌پردازند.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری شهر