در آستانه برگزاری دیدار پلی آف لیگ نخبگان آسیا تیم‌های سپاهان اصفهان و نماینده امارات باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از انتشار تصویر و تفصیلات مربوط به خبر انتقال رسمی سردار آزمون به باشگاه شباب الاهلی امارات حالا این بازیکن در شرایطی ویژه برای حضور در اولین مسابقه تیم باشگاهی‌اش قرار گرفته است.

سردار آزمون زمانی که ۱۵ سال سن داشت به جوانان سپاهان پیوست. درحالی‌که آزمون در سفرهای تدارکاتی سپاهان در ترکیه حضور پیدا کرده بود، اما بازی رسمی برای این باشگاه انجام نداد ولی در جشن قهرمانی سپاهان در لیگ برتر ایران در فصل یازدهم (۹۱–۱۳۹۰) حضور پیدا کرد.

سردار آزمون فوتبالیست ۲۹ ساله ملی پوش کشورمان در فصل دوازدهم لیگ برتر نیز در عضویت باشگاه سپاهان اصفهان بود و گرچه در لیگ برتر برای این تیم به میدان نرفت اما در همان دوران تجربه نشستن روی نیمکت تیم سپاهان را به دست آورد. او که همزمان در تیم فوتبال جوانان ایران عضویت داشت به لطف نمایش خیره کننده‌اش در تیم جوانان مورد توجه چند باشگاه اروپایی از جمله روبین کازان قرار گرفت و در سن ۱۷ سالگی به این تیم روس پیوست و عنوان جوان‌ترین لژیونر ایران را به خود اختصاص داد.

حالا با توجه به اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است تیم‌های سپاهان و شباب الاهلی امارات روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند که این قطعاً فرصتی برای سردار آزمون خواهد بود تا بار دیگر تجربه حضور در ورزشگاهی که سال‌ها پیش در آن همراه با تیم سپاهان حضور پیدا می‌کرد را زنده کند.

تیم سپاهان اصفهان با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی به مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا راه یافته و در صورت پیروزی در بازی نخست مقابل شباب الاهلی باید در بازی پلی آف نهایی روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد در قطر به مصاف تیم الغرافه این کشور برود تا در صورت برنده شدن به دیدارهای لیگ نخبگان آسیا راه یابد.

منبع: خبرورزشی