راهبر فرودگاه مهرآباد گفت: از دقایقی قبل محدودیت‌های پروازی فرودگاه مهرآباد برای پذیرش پروازهای ورودی آغاز شد و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مرادی افزود: امروز همزمان با شروع مراسم تحلیف و طبق برنامه‌ریزهای انجام شده پروازهای فرودگاه مهرآباد از ساعت ۱۲ محلی تا ساعت ۲۲ این فرودگاه هیچ‌گونه پرواز ورودی داخلی نخواهد داشت و تنها انجام پروازهای خروجی داخلی از این فرودگاه به مقاصد مختلف امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق نوتامی که سازمان هواپیمایی کشور به تمامی شرکت های هواپیمایی صادر کرده است تمامی شرکت های هواپیمایی موظف به اطلاع رسانی مسافران بوده اند و در صورتی که پروازی لغو و یا جابه جا شده باشد باید به تمامی مسافران اطلاع رسانی شده باشد.

مدیرعامل فرودگاه مهرآباد بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم مهم سیاسی در کشورمان، تشریفات مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه در قالب کمیته‌ای مسئولیت دعوت از روسای جمهور، روسای مجالس، وزرای خارجه و سایر مقامات کشورهای مختلف را بر عهده دارند، تا شاهد حضور مقامات مذکور در فرودگاه مهرآباد باشیم.

طبق اعلام شهر فرودگاهی امام خمینی هیچ تغییری در برنامه پروازی روز ۹ مرداد در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در زمان مراسم تحلیف ایجاد نشده و کلیه پروازها طبق روال برنامه انجام می‌شوند.

مسافران می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ یا مراجعه به سایت www.ikac.ir از آخرین وضعیت پرواز خود کسب اطلاع کنند.