گروه سریال «نون. خ» تبلیغ جدیدی برای جوایز میلیونی یک بانک با حضور سعید آقاخانی (نورالدین)، پاشا جمالی (مهیار)، ماشاءالله وروایی (عمو کاووس)، نسرین مرادی (فریده) و چند شخصیت دیگر این سریال آماده کرده که ۵۰ ثانیه بیشتر نیست، اما تبلغ جالب و متفاوتی است.

همشهری آنلاین: فصل پنجم سریال «نون. خ» که ۱۵ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت امسال در ایام ماه مبارک رمضان از تلویزیون به نمایش درآمد، در ابتدای هر قسمتش تبلیغ یک سرویس بانکی با حضور نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی)، روژان (هدیه بازوند)، شیرین (ندا قاسمی)، روناک (صهبا شرافتی)، مهیار (پاشا جمالی)، ‌سلمان (کاظم نوربخش) و خلیل (حمیدرضا آذرنگ) پخش می‌شد که در حال تهیه فهرستی برای آبادی روستا بودند و یکی از ملزومات این فهرست عابربانک بود. خلیل با همان فیس و افاده خاص خودش که همیشه می‌خواهد نشان دهد از هم‌ولایتی‌هایش به‌روزتر و آگاه‌تر است، با معرفی خدمات موبایلی یک بانک به بقیه شخصیت‌ها می‌گفت: «الان همه‌تان یک بانک داخل جیب‌تان دارید. او عابربانک رو پاکش کن، پسر عمو.»

حالا گروه «نون. خ» تبلیغ جدیدی برای جوایز میلیونی همان بانک با حضور سعید آقاخانی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی (عمو کاووس)، نسرین مرادی (فریده) و چند شخصیت دیگر این سریال آماده کرده که ۵۰ ثانیه بیشتر نیست، اما متفاوت با تبلغ قبلی است. در این تبلیغ، دو سارق سیاه‌پوش با نقاب (آقاخانی و جمالی) وارد بانک می‌شوند و از کارمند پشت باجه درخواست پول می‌کنند. وقتی کارمند بانک پول کمی به آنها می‌دهد، آقاخانی معترض می‌شود که با این همه مشتری در بانک چرا این پول آنقدر کم است. مشتریان بانک می‌گویند برای افتتاح حساب به بانک آمده‌اند چون این بانک ۲ هزار و ۵۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیونی به برندگانش می‌دهد. آقاخانی اول باور می‌کند، اما وقتی می‌فهمد این جوایز واقعی است، از سرقت منصرف می‌شود و تصمیم می‌گیرد که خودش و شریکش حسابی در بانک باز کنند.

منبع: همشهری آنلاین