گاریدو در بازی تدارکاتی عصر یکشنبه در نیمه دوم به جوان‌هایی که گفته می‌شود در فصل تازه می‌توانند با ستاره‌های نامدار پرسپولیس رقابت کنند میدان داد.

به گزارش همشهری آنلاین آنچه می‌تواند مایه امیدواری هواداران پرسپولیس در فصل آینده باشد احتمال استفاده از برخی جوان‌های شاخصی است که حداقل در تمرینات پیش فصل فوق‌العاده امیدوارکننده نشان داده‌اند.
گاریدو در بازی تدارکاتی عصر یکشنبه در نیمه دوم به جوان‌هایی که گفته می‌شود در فصل تازه می‌توانند با ستاره‌های نامدار پرسپولیس رقابت کنند میدان داد.
شاخص‌ترین این بازیکنان یعقوب براجعه مدافع راست 18 ساله‌ای است که در دو سال و نیم گذشته تیم نداشته. او بعد از پرورش در یکی از آکادمی‌های فوتبال کرمان توسط حسین عبدی کشف شد و با تیم ملی نوجوانان در جام جهانی اندونزی درخشید و حتی دروازه برزیل را باز کرد.
براجعه حدود دو ماه و نیم قبل و در قالب تیم ملی جوانان به ورزشگاه شهید کاظمی رفت و مقابل پرسپولیس اوسمار که در کورس قهرمانی بود نمایش درخشانی ارائه کرد اما شاید کسی فکر نمی‌کرد همین بازیکن که در چهره هنوز بلوغ نیافته کمتر از سه ماه بعد تبدیل به بازیکن محبوب یک مربی خارجی دیگر باشد.
براجعه در تیم ملی جوانان به عنوان هافبک یا وینگر راست بازی می‌کرد اما عصر یکشنبه در نقش مدافع راست یک نیمه به میدان رفت و نمایش تحسین برانگیزی ارائه داد.
یعقوب قد و قامت بلندی ندارد و مقابل تیم قدرتمندی هم بازی نمی‌کرد اما سراسر شور و شوق و انرژی بود. او با شماره پیراهن 37 بارها خط طولی را رفت و آمد. او در برخورد با بازیکنان حریف فوق‌العاده انرژیک نشان داد و آنقدر محکم بازی کرد که حتی در آن بازی بدون برخورد کارت زرد گرفت. براجعه فوق‌العاده انرژیک بازی می‌کرد و بیشتر از اینکه مدافع راست باشد، وینگر راست بود و حتی در یک صحنه با جابه‌جایی نقش خود در حالی که حرکتی را خودش آغاز کرده بود با پاس بادپا در مقابل دروازه حریف مثل یک مهاجم موفق به گلزنی شد.
درخشش براجعه در تمرینات پیش فصل و بازی‌های تدارکاتی باعث شد تا گاریدو او را به همراه سمیر حبوباتی به تیم ملی جوانان ندهد و به اردوی ترکیه ببرد.
براجعه احتمالاً از جمله معدود جوان‌هایی است که می‌تواند در پرسپولیس خیلی زود به ترکیب اصلی برسد و اگر در نقش مدافع راست بازی کند حتی رقیبی جدی برای ایوب العملود باشد. همچنین در صورت بازی در خط میانی به عنوان وینگر راست او رقبای شناخته شده‌تری خواهد داشت و می‌تواند ستاره‌های پرسپولیس را تحت تأثیر خود قرار دهد.
با این حال دو نگرانی عمده درباره براجعه وجود دارد. اینکه او در بین ستاره‌های پرتعداد اسکواد گاریدو شانسی برای بازی کردن پیدا نکند و افت کند یا به خاطر مطرح شدن نامش در پرسپولیس و توجه میلیونی فضای مجازی با مشکلات و حواشی بیرون از زمین فوتبال مواجه شده و تحت تأثیر این موارد به آنچه انتظار می‌رود، نرسد.