مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تعداد ایستگاه‌های بی‌آرتی که مسافران عمده دارند، ۱۶۲ ایستگاه است که تمام آنها دارای دستگاه کارتخوان هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علیزاده با اعلام اینکه تعداد ایستگاه‌های بی‌آرتی که مسافران عمده دارند ۱۶۲ ایستگاه است که تمام آنها دستگاه کارتخوان دارند، اظهار کرد: در مواردی گرمای تابستان و دمای بالا باعث اختلال در دستگاه‌ها می شود که همکاران فنی شرکت واحد اتوبوسرانی و نیروهای سازمان فاوا به سرعت دستگاه‌ها را تعمیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در برخی ایستگاه‌ها نیز به دلیل عدم وجود نیروی انسانی، دستگاه کارتخوان نصب نشده است، خاطرنشان کرد: ما دستگاه کارتخوان به اندازه کافی جهت نصب در اختیار داریم و همانطور که گفته شد، دستگاه‌های عمده ایستگاه‌ها فعال است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یادآور شد: برای نصب دستگاه در این ایستگاه‌ها باید نیروی پیمانکاری از طریق یکی از شرکت‌ها جذب کنیم که هنوز به نتیجه نرسیده است. از سویی دیگر مجموعه فناوری نیز باید کار خود را انجام دهد.

علیزاده تأکید کرد: موضوعی که در این خصوص مطرح می‌شود، این است که حقوق و مزایای نیروی انسانی به ازای هر دستگاه در ایستگاه‌ها از درآمد کسب شده بیشتر است اما با این وجود تکلیف قانونی است و باید جذب نیرو و نصب دستگاه را به نتیجه برسانیم.

علیزاده همچنین تصریح کرد: تا زمانی که مسئله جذب نیرو و نصب دستگاه‌ها به نتیجه برسد، شهروندانی که دغدغه پرداخت هزینه کارت بلیت را در ایستگاه‌های فاقد دستگاه کارتخوان دارند، می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و شماره حساب شرکت واحد اتوبوسرانی را جهت واریز وجوه مورد نظر خود دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری شهر