فتح‌الله طاهری، بازیگر پیشکسوت که چند روزی است در بیمارستان بستری شده، همچنان تحت درمان است.

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ یکی از خویشاوندان این بازیگر درباره آخرین وضعیت حال او که مدتی است درگیر مشکلات گوارشی است، گفت: ایشان فعلا در بخش داخلی بستری است و پزشکان همچنان مشغول آزمایش و بررسی هستند و هنوز پاسخ دقیقی درباره ادامه روند درمان نداده‌اند.

او ادامه داد: ایشان چند روزی است که در بیمارستان بعثت بستری شده و تحت نظر هستند و باید دید پزشکان به چه نتیجه‌ای می‌رسند. البته بعد از بستری شدن در بیمارستان حال روحی‌شان قدری بهتر شده است.

وی همچنین درباره وضعیت بیمه و هزینه‌های درمان این بازیگر نیز توضیح داد: به هر حال شرایط سخت است چون بیمارستان، با بیمه ایشان قرارداد ندارد و باید هزینه‌ها را به صورت آزاد بپردازند اما چاره‌ای هم نیست.

فتح‌الله طاهری اوایل خرداد ماه درباره وضعیت جسمانی خود به ایسنا گفته بود: ۴ ماه است که درگیر بیماری هستم. ابتدا مشکل پروستات داشتم و متاسفانه پزشک درمانگر مقدار زیادی دارو تجویز کرد که سبب ناراحتی معده‌ام شد و حالا مشکل گوارشی پیدا کرده‌ام و درگیرم.

او در آن گفتگو از کم‌توجهی مدیران هنری گله کرده بود. بازی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول الله» (ص)، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسرهای عظیم»، «قهر و آشتی»، بخشی از کارنامه هنری طاهری است.

او سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را دارد و در چندین نمایش‌ با داود فتحعلی بیگی همکاری داشته است.

چهره بیمار جمشید هاشم پور در کنار اکبرعبدی

منبع: ایسنا