کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین ، محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون در کارنامه خودش سریالی را به نام «وفا» را کارگردانی کرده است و چندی پیش در سریال «ترور» به عنوان یک مقام اطلاعاتی و امنیتی ایفای نقش کرد. کاری که به عنوان اولین اثر درباره حاج قاسم سلیمانی ساخته شد.

او در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم واکنش نشان داد. او گفت: صادقانه بگویم هنوز در شوک هستم و نمی‌دانم چه بگویم. واقعاً متأثرم از این اتفاق و دوست ندارم جنگ از خاورمیانه آغاز شود.

این کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون که به تازگی مجوز ساخت فیلم سینمایی «پنجره فولاد» را از سازمان سینمایی دریافت کرده در ادامه تأکید کرد: من فکر می‌کنم نتانیاهو دیوانه شده و برای اینکه جنگ متوقف نشود هرکاری می‌کند. با دیوانه‌ای طرفیم که به خاطر شخص خودش این جنگ را تمام نمی‌کند؛ چون بایستی پاسخگو باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دیوانه هر روز خطرناک‌تر هم می‌شود؛ نتانیاهو به دیوانه‌ای تبدیل شده که خطر می‌کند و خطرات او دامنِ منطقه و کل کشورها را خواهد گرفت. همگان در دنیا فریاد صلح برمی‌آورند و علاقه‌ای به جنگ ندارند و او می‌کوشد بر طبل جنگ بکوبد.

منبع: تسنیم