فرمانده کل ارتش در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نوشت: شهید هنیه اسطوره و نماد مبارزه با رژیم خونخوار صهیونیستی بود.

به گزارش همشهری آنلاین، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به‌مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، پیامی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا او ماتوا لیرزقنهم الله رزقا حسنا (حج ۵۸)

عروج رهبر شجاع، بزرگ مرد خستگی ناپذیر و مبارز فلسطینی، شهید حاج اسماعیل هنیه، موجب تأثر و تالم جبهه مقاومت در گستره‌ای به وسعت وجدان‌های بیدار آزادگان جهان شد.

شهید هنیه اسطوره و نماد مبارزه با رژیم خونخوار صهیونیستی بود که در انسجام، وحدت و همگرایی جنبش‌ها، جریان‌ها و گروه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی و دیگر کشورها و رساندن صدای مظلومیت، فراتر از مرزهای فلسطین، نقش و جایگاه بی بدیلی داشت.

بدون شک جنایت‌های تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی که در پی شکست‌های مفتضحانه در طوفان الاقصی و غزه و استیصال آن جرثومه شوم در مصاف رو در رو با رزمندگان جبهه مقاومت رقم خورده، موجب اتحاد بیشتر و شکل گیری امواج توفنده دیگری علیه این رژیم نحس خواهد شد.

اکنون ندای آزادی فلسطین و تنفر از رژیم پلید صهیونیستی، جهانی شده و پرچمی که شهید هنیه با پشتوانه‌های اعتقادی ملهم از اسلام و قرآن در دست داشت به برکت خون این شهید و ده‌ها هزار کودک و زن و مرد بی گناه، توسط هزاران رزمنده و فرمانده روییده از خون پاک بی گناهان غزه در اهتزاز می‌ماند و با وعده خدای جبار، فروپاشی و اضمحلال این رژیم منفور در جهان را سرعت می‌بخشد.

شهادت آن مجاهد نستوه و محور وحدت مدافعان قدس شریف و جبهه دفاع از مظلوم را محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، امت اسلامی، ملت سرافراز فلسطین، رزمندگان و فرماندهان و پرچم داران جبهه مقاومت و خانواده گرانقدر آن شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و یقین دارم شهید هنیه با لطف خدای متعال در اعلی علیین ماوا خواهد گزید و به زودی جبهه عظیم و متحد مقاومت اسلامی، با امداد الهی و اراده‌ای قوی‌تر، انتقام خون شهیدان راه آزادی فلسطین را از رژیم کودک کش صهیونیست خواهد گرفت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

منبع: مهر